Абсолютна більшість (89%) учителів, які брали участь в апробації нових підручників, надали позитивну оцінку підручникам і заявили про готовність обрати їх під час конкурсного відбору.
Про такі результати апробації підручників, які видаються коштом державного бюджету, повідомили у Міністерстві освіти і науки.
За інформацією відомства, протягом попереднього навчального року понад дві тисячі вчителів у 538 школах проводили апробацію 124 підручників (у пріоритеті були підручники для 8 пілотного класу).
Як наголосили в МОН, участь учителів в апробації є добровільною, але вона враховується під час атестації вчителів, що стало додатковою мотивацією для педагогів.
За результатами апробації 89% учителів надали позитивну оцінку апробованому підручнику і заявили про готовність обрати його під час конкурсного добору.
Водночас для 45% вчителів участь в апробації стала реальною можливістю поліпшити якість підручників, зокрема 34% педагогів відзначили важливість апробації для упровадження реформи НУШ.
Також, за інформацією МОН, 87% учителів переконані, що апробація поліпшує якість підручників та освітнього процесу загалом, а 89% педагогів і 90% керівників шкіл вважають запропоновану модель апробації ефективним способом залучення практиків до створення підручників.
Своєю чергою, 93% видавців зазначають, що апробація потрібна насамперед для підвищення якості підручників (74%) та залучення досвідчених учителів до їхнього створення (73%).
Окрім того, 91% учителів упевнені, що їхні пропозиції щодо поліпшення апробованого ними підручника будуть враховані.
Телеграм-каналі Освіта.ua.
Источник: osvita.ua