Міністерство освіти і науки розробило політику, що дозволить створити умови для якісного навчання для всіх категорій учнів в Україні, щоб подолати освітні втрати.
Про це заявив міністр освіти і науки Оксен Лісовий в ефірі телемарафону «Єдині новини».
«До війни ми мали одну категорію дітей – діти, які навчаються у школі. Сьогодні ця категорія «розірвана» на різні групи, для кожної з яких потрібно створювати спеціальні умови для навчання. Діти за кордоном, діти – ВПО, діти на прифронтових територіях, діти на ТОТ – всі вони громадяни України та людський капітал, який є для держави важливим. Тож ми розробили нашу політику, той наказ (№850 – ред.), щоби профілізувати освіту для кожної з цих категорій, щоб зробити її максимально якісною, щоб подолати, зокрема, освітні втрати», – зазначив Лісовий.
Лісовий констатував, що сьогодні Україна має колосальні освітні втрати. За його словами, учні відстають від освітньої програми щонайменше на два роки.
«Дитина у восьмому класі володіє академічними знаннями на рівні шостого. У 2022 році досить відоме дослідження, яке проводила Організація економічного співробітництва та розвитку, зафіксувало освітні втрати від півтора до 2,5 року відставання від освітньої програми. Але це у 2022 році. Після цього ми мали майже два роки перебування дітей в онлайновому навчанні, в умовах стресу, коли освітній процес переривається через тривоги, енергетичні проблеми», – підкреслив він.
Міністр наголосив, що перемога України означає також відбудовану модерну державу з сильною економікою й потужними безпековими структурами. Він зазначив, що це можна забезпечити, формуючи людський капітал, який буде працювати в високоефективній економіці й генеруватиме інновації.
Як повідомлялося, МОН у співпраці з віцепрем’єр-міністром Михайлом Федоровим запустило комплексну політику «Школа офлайн», що має на меті повернути 300 тисяч українських учнів до очного навчання.
Фото ілюстративне