З початку жовтня у додатку “Мрія” стартує пілотне тестування внутрішньої валюти “мрійки” для школярів. Учні зможуть отримувати кредити за виконання навчальних завдань та підвищення академічних результатів, з можливістю обмінювати їх на товари чи послуги.
Про запуск пілотної версії валюти у “Мрії” для українських учнів з 1 жовтня розповів перший віце-прем’єр-міністр, міністр цифрової трансформації Михайло Федоров у TikTok. Він детально описав механізм отримання та використання “мрійок”, повідомляє УНН.
Особливості
“Ми нечасто анонсуємо оновлення в ‘Мрії’, проте це – найінноваційніший глобальний освітній проєкт для шкіл будь-якого типу”, – заявив Федоров.
За його інформацією, у додатку з’явиться віртуальна валюта для школярів. Він розкрив деталі функціонування системи, де навчальні досягнення конвертуватимуться у цифрові “мрійки”.
“Дітям надходитимуть індивідуальні завдання з різних дисциплін. Відповіді аналізуються ШІ, після чого нараховуються бали та відповідна кількість ‘мрійок’. Додатково валюта нараховуватиметься за покращення результатів, наприклад, зі зростання оцінки з англійської”, – пояснив представник уряду.
Він акцентував, що система автоматично формуватиме завдання для учнів.
“Виконуючи їх, діти накопичують ‘мрійки’, які згодом можна обміняти у партнерських мережах – кінотеатрах чи магазинах – на реальні товари чи послуги”, – додав Федоров.
Наша команда презентувала мені робочий алгоритм цього механізму. Його впровадження розпочнеться з 1 жовтня. У пілотному режимі братимуть участь 10-15 тисяч дітей, а з першого кварталу 2026 року система стане доступною для всіх шкіл, приєднаних до “Мрії”
– заявив Федоров.
Згідно з його даними, близько 2 тисяч навчальних закладів використовуватимуть платформу з 1 вересня.
“Ключовий аспект – не просто створення цікавого інструменту, а мотивація дітей до навчання. Ми прагнемо зробити освіту захопливою та пізнавальною”, – підкреслив міністр.
Про проєкт
“Мрія” – державна цифрова освітня платформа, що об’єднує вебпортал та мобільний додаток для учнів, батьків і педагогів. Система забезпечує доступ до освітніх матеріалів, електронної документації та комунікаційних інструментів.
Додаткова інформація
Раніше Федоров повідомляв про розробку в Мінцифрі ШІ-помічника Надія для оптимізації роботи контактних центрів із обробкою звернень.