Домой Діти Звикати до правил з дитинства: у рівненському садочку сортують сміття

Звикати до правил з дитинства: у рівненському садочку сортують сміття

5
0

Анна Яцук, Антон Пухов

У дитячому садочку Рівного, діти сортують сміття. В закладі встановили спеціальні контейнери для паперу, скла та пляшок. Дітей ще з малку привчають до збору вторинної сировини. Малечі подобається. Радять брати з них приклад.

Шестирічний Влад вже вміє сортувати сміття. Розбирає ПЕТ-пляшку і викидає її у відповідний контейнер. Дитина вправно справляється. Допомагають однолітки, а також вихователь.

Ось наші чеки, їх можна класти у контейнери для паперу — ні!, їх треба окремо кидати.

Вихователі пояснюють дошкільнятам, у який саме контейнер треба відправляти вторинну сировину. Кажуть, найбільше викидають паперу. Адже він лишається після занять з праці, аплікацій.

Дітям найскладніше зрозуміти чому — ось це здається теж папір, а його не можна кидати у контейнер для сміття бо воно ж однаково не переробляється, — розповідає вихователь Галина Процак.

У рівненському навчально-виховному комплексі №1 є 8 груп дошкільнят і один початковий — 4 клас. Загалом більше 200 дітей. Вчити сортувати сміття, малечу почали вчити давно.

Ідея сортування сміття у нас виникла давно бо ми спочатку збирали макулатуру багато років. І школярі і дошкільнята і батьки. За рахунок зданої макулатури, ми купували художню літературу і поповнювали бібліотеку нашу. Збирали кришечки для виготовлення протезів, збирали батарейки був конкурс, — розповідає директор Рівненського навчально — виховного комплексу №1 Галина Патій.

У садочку почали вдосконалювати ідею сортування сміття. Тепер по закладу і в групах встановлені контейнери для збору скла, паперу та пластику. Скла у садочку не має. Але малечу вчать його розмежовувати від інших відходів.

Папір треба кидати у цей контейнер, а пляшки у цей.

Ознайомитись із правильним сортуванням, можна на відповідних стендах. Вихованці молодших груп ще читати не вміють, але що кидати у контейнери — знають.

Окрім сортування сміття, дітей вчать використовувати вторинну сировину. З пластику роблять й певні вироби. Долучаються до цього і їхні батьки.

Розвивальне середовище, це все що нас оточує. І ми бачимо, що сміття ми можемо використати. Ті ж самі пляшечки, кришечки. Ми постійно використовуємо вироби з пляшечок, кришечки так само використовуємо, — каже вихователь — методист Рівненського навчально — виховного комплексу №1 Тетяна Шікова.

Крім практики, вчать і теорію. Малеча один поперед одного, відповідають на питання вихователів.

Діти для чого потрібно сортувати сміття. Нам треба сортувати сміття щоб зберегти країну, дерева, наш світ.

Коли у садочку зберуть по 200 кілограмів відсортованого сміття, його віддадуть на переробку. Натомість отримають кошти для придбання нових канцтоварів чи паперу. 

Источник: www.rivne1.tv

No votes yet.
Please wait...

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here