На логотипі столичного оркестру змінилося зображення: дизайнери створили більш сучасне бачення айдентики.
Новий сучасний символ для Київського симфонічного оркестру створили дизайнери Gra Agency. Після ребрендингу на логотипі з’явилися модерністські лінії, що символізують рухи паличок диригента та смичка скрипки.
Gra Agency створили сучасну символіку, що зможе привабити більш юну авдиторію до симфонічної музики. На новий символ творців надихнула динаміка інструментів та невидимі зв’язки між ними. Про це вони повідомили на своєму офіційному сайті.
*Фото: Gra Agency.
«Столичний регіон» раніше повідомляв про те, які музеї в лютому можна відвідати безкоштовно.
Хочеш дізнаватися новини Києва та Київщини першим? Підписуйся на телеграм-канал t.me/stolychnyiregion
Источник: www.stolychno.news