Столиця України вразила Європу високим рівнем ресторанів, готелів та магазинів.
Нещодавно литовське видання опублікувало скандальний матеріал журналіста Оріюса Гасановаса про київський магазин Good Wine на вулиці Мечникова. Журналіст обурювався рівнем заможності покупців, їхніми елітними автівками та вибором екзотичних продуктів.
Новини Києва та Київщини у твоєму телефоні. Підписуйся на телеграм-канал t.me/stolychnyiregion
Соцмережі цей репортаж обурив, адже Good Wine — улюблений магазин багатьох киян та Президента України. Мешканці столиці розповідали на своїх сторінках в соцмережах, що заходять до магазину за кефіром, хлібом, молоком і абсолютно не відповідають образам, які зобразив литовський журналіст.
Головний редактор видання «Новое время» на своїй фейсбук-сторінці зауважив, що стереотипна свідомість литовського журналіста вкотре переконує, що те, до чого прагнуть Варшава, Будапешт і Берлін, у Києві вже стандарт. Віталій Сич навів приклади українських супермаркетів «Сільпо» та Novus, що значно кращі за іноземні Billa та Auchan. Та столичні ресторани, які вже давно стали кращими за європейські, окрім французьких, італійських та іспанських.
«Приїжджайте до Києва. Тут набагато смачніше, ніж ви думаєте!» — підсумував Сич.
*Фото: Good Wine в ЦУМі, скріншот фейсбук-сторінки Віталія Сича.
«Столичний регіон» раніше повідомляв про те, що в Києві зняли рекламу для всесвітньо відомого віскі.
Всі культурні новини столиці у твоєму смартфоні. Підписуйся на телеграм-канал https://t.me/stolychnyiregion
Источник: www.stolychno.news