Аудит допоможе засновникам взаємодіяти з директорами шкіл

Завдяки інституційному аудиту управлінці освітою в громадах зможуть перейти до більш системного налагодження роботи та краще взаємодіяти з директорами шкіл.

На цьому наголосив голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак, презентуючи практичний посібник «Інституційний аудит школи: що варто знати засновнику закладу загальної середньої освіти».

За його словами, інституційний аудит – це можливість для засновників та керівників закладів, яких обрано шляхом проведення конкурсу, зрозуміти точку відліку, з якої вони будуть разом рухатись до поліпшення якості освітніх послуг у громаді.

«Ця збірка пояснює, яку роль відіграють засновники шкіл у забезпеченні якості освітньої діяльності, та фокусує увагу на основних етапах інституційного аудиту. Мета Служби – залучити громади до ключових процедур вивчення управлінського й освітнього процесів, щоб вони реалізували свою стратегічну роль у розвитку шкіл. Передовсім ту, що якісна освіта – у забезпечених ресурсами школах», – зазначив Руслан Гурак.

Опрацювавши посібник, управлінці громад докладно дізнаються, як відбувається інституційний аудит, хто його проводить, за яким порядком і що необхідно робити засновнику після того, як аудит у школі завершився.

Рекомендації й роз’яснення, подані у посібнику, ґрунтуються на повноваженнях засновника у сфері управління освітою та вимогах чинного законодавства.

ОЗНАЙОМИТИСЬ З ПОСІБНИКОМ

Источник: osvita.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *