Новий логотип МОН був подарований громадською організацією, і бюджетних коштів на цей ребрендинг не витрачали.
Про це повідомили в Міністерстві освіти у відповідь на запит «Інтерфакс-Україна».
Зокрема, новий логотип було передано МОН як подарунок державі.
«Витвір образотворчого мистецтва «Комунікативний знак МОН» було розроблено на замовлення громадської організації «Центр сталого розвитку та регіональних ініціатив» та передано МОН як подарунок державі з винятковим майновим правом інтелектуальної власності на об'єкт авторського права», – йдеться у відповіді на запит.
Також у відомстві наголосили, що закупівля послуг із розробки нового логотипу та купівлі інших товарів, пов'язаних із ребредингом, бюджетним коштом не здійснювалася.
фінансування освіти
Источник: osvita.ua