Оприлюднено звіт про моніторинг якості початкової освіти

Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив звіт за результатами довготривалого моніторингу якості початкової освіти.

Під час моніторингу вивчався стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи.

Перший цикл моніторингу був проведений у 2018 році, другий цикл було заплановано провести у 2020 році, однак через пандемію COVID-19 його було проведено навесні 2021 року.

Метою моніторингу стало отримання об’єктивних даних про поточний стан сформованості ключових компетентностей четвертокласників та простеження змін у якості початкової освіти в процесі впровадження концепції НУШ.

Учасниками моніторингу стали близько 8 тисяч четвертокласників, а також майже 500 учителів молодших класів із 355 шкіл.

Дані за підсумками моніторингу дають змогу не лише зробити об’єктивні висновки щодо рівнів сформованості у дітей читацької та математичної компетентностей, а й визначити тенденцію в навчальних досягненнях четвертокласників, що означилася за три роки.

Також моніторинг надав перші дійсно об’єктивні відомості про те, як тривале дистанційне навчання внаслідок пандемії COVID-19 позначилося на успішності здобувачів початкової освіти.

Очікується, що такі дані стануть у пригоді освітянам з огляду на актуальність дистанційного формату навчання через війну.

ЗВІТ. ЧАСТИНА І

ЗВІТ. ЧАСТИНА ІІ

Источник: osvita.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *