У період карантинів, запроваджених під час пандемії COVID-19, кібербулінг серед учнів європейських країн зріс на 44-50%.
Про це йдеться у щорічному «Моніторі освіти та професійного навчання», який наприкінці минулого року випустила Європейська комісія під час Європейського саміту з освіти 2021 року.
За даними звіту, запровадження дистанційного викладання в умовах пандемії не стало рятуванням від цькування, а просто перенесло його до цифрового простору.
«Більше того, майже кожен четвертий учень в Європі не відчуває підтримки після переходу на дистанційне навчання і проводить 3,5 години на день, займаючись навчанням в онлайн-режимі. Внаслідок чого серед учнів зростає безсоння, почуття тривоги та депресія», – наголошують автори дослідження.
булінг
Источник: osvita.ua