Прикметник як частина мови: визначаємо істотні ознаки

Проєкт «Розвиток дитини» пропонує батькам та вчителям початкових класів систему завдань, яка в невимушеній формі сприятиме формуванню в дітей 8– 9 років загального уявлення про прикметник як самостійну частину мови, допоможе вдосконалити вміння визначати істотні ознаки прикметника та його роль у реченні.

Зошит складається з 20 оригінальних і цікавих завдань, послідовне виконання яких допоможе дитині розвивати вміння визначати прикметники (слова – назви ознак) серед інших слів за допомогою істотних ознак.

Реалізація програми розрахована на 5–7 днів, причому за день рекомендовано виконувати 3–4 завдання. Виконуючи їх впродовж тижня, дитина розвиватиме вміння доречно використовувати прикметники в усному та писемному мовленні, змінювати прикметники за родами й числами у поєднанні з іменниками, аналізувати, зіставляти, узагальнювати мовні явища, збагачуватиме активний словниковий запас, удосконалюватиме навички грамотного письма.

Головним принципом успішного виконання завдань робочого зошита є послідовність. Усі завдання посильні для виконання й подаються з помірним рівнем ускладнення.

Розпочинати роботу над зошитом можна у будь-який час. При виконанні завдань варто орієнтуватися на темп навчання дитини, її інтерес до теми й особисті досягнення.

Якщо необхідно, термін роботи над завданнями зошита можна скоротити або збільшити. Важливо не перевантажувати дитину: стежити за дотриманням режиму її праці й відпочинку та чергуванням різних видів діяльності. Якщо дитині важко виконувати запропонований на день обсяг завдань, доцільно зменшити їхню кількість до 2-х.

Якщо дитина дуже легко виконує завдання, опрацюйте з нею програму до останнього завдання, щоб упевнитися, що прогалин у її знаннях немає. У цьому випадку дитина може завершити виконання програми швидше, ніж передбачено, та перейти до наступного робочого зошита «Вивчаємо дієслово».

Після виконання програми ви можете нагородити дитину спеціальним дипломом, який стане відзнакою за старанне і вправне виконання завдань та підтвердить набуття таких необхідних для подальшого навчання поведінкових навичок, як старанність, охайність і самодисципліна.

ПЕРЕЙТИ ДО ЗОШИТА

розвиток дитини

Источник: osvita.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *