У порівнянні з 2022/23 навчальним роком, коли постійний доступ до освітнього процесу мали 69% учнів, у 2023/24 навчальному році такий доступ мали вже 80% учнів.
Про це повідомив голова Державної служби якості освіти України Руслан Гурак, презентуючи в Укрінформі результати «Дослідження якості організації освітнього процесу в умовах війни у 2023-2024 навчальному році».
Згідно з дослідженням, найбільша динаміка спостерігається в очній формі навчання — з 15% (2022/23 н.р.) до 53% (2023/24 н.р.), відповідно у порівнянні з минулим навчальним роком значно скоротилася змішана форма навчання — з 51% до 28% і дистанційна — з 33% до 19%.
“Безумовно, повітряні тривоги, відключення електроенергії, доступ до мережі інтернет впливали на вибір форми навчання. Але 80% мали таку можливість, і організували освітній процес в очному режимі. Є позитивна динаміка, яка дає надію на покращення результатів навчання”, – прокоментував Гурак.
Водночас він звернув увагу на те, що 71% опитаних учнів сказали, що в укритті відсутні умови для проведення уроків, кожен там займається своєю справою.
“Керівники закладів освіти, органи місцевого самоврядування мають зробити все можливе, щоб в укриттях так само була можливість продовжити освітній процес. Оскільки всі завдання даються дітям на самостійне опрацювання, немає впевненості, що відповідну тему чи предмет було засвоєно й вивчено”, – наголосив Гурак.
Дослідження якості організації освітнього процесу в умовах війни проводилося Державною службою якості освіти України та Державною освітньою установою «Навчально-методичний центр з питань якості освіти» у грудні 2023 – січні 2024 року та охопило понад 100 шкіл з усіх областей України, які взяли участь у дослідженні.
Як розповідав Укрінформ, у Харкові розпочалися повноцінні заняття у першій підземній школі, збудованій в Індустріальному районі.