Персональний блог учителя — із чого почати?

Зображення: ouch.pics

Фіналістка Global Teacher Prize Ukraine, вчителька української мови та літератури Олеся Браташ із власного досвіду розповідає, як персональний вчительський блог стає інструментом співпраці та допомагає формувати бренд вчителя. Якщо педагог регулярно вестиме цікавий і корисний блог, це допоможе йому не тільки зібрати навколо себе однодумців, а й монетизувати згодом свій інтелектуальний продукт. Чесним розповідям про непросте вчительське покликання до снаги зробити з викладача знаного лідера думок.

Про спікерку

Олеся Браташ — учителька української мови та літератури з смт. Добротвір Львівської області, фіналістка Global Teacher Prize Ukraine. Керується правилом «Час трьох «Н»: немає нічого неможливого, і привчає до нього своїх учнів. Щоб показати дітям, що вони живуть у незвичайний час навіть у маленькому селищі, пані Олеся ініціювала відзначення в школі Дня Гідності, під час якого вони з учнями розглядали проблеми людської гідності, толерантності, повагу незалежно від гендерної та етнічної приналежності на прикладі програмних творів української літератури.

Пані Олеся вчить дітей створювати ментальні карти, «шпаргалки», рекламу частин мови, одиниць синтаксису, вони навчаються дискутувати, презентувати себе. Вона розмовляє з учнями про їхні читацькі вподобання та реалізує власний проєкт «Читати, щоб бути в тренді».

Вчительський бренд: для кого і навіщо

Коли ми чуємо слово бренд, у нас майже одразу виникають асоціації з певними продуктами, марками тощо, — каже пані Олеся. — Бренд — це ментальна оболонка, наші асоціації, те, що узагальнює наше уявлення про відповідний продукт.

Але не тільки компанії мають свої бренди. Кожен із нас, щоб бути затребуваним, розвивається у професійному плані. І тим самим формує свій власний унікальний бренд. Вчителі не є винятком.

«Вчительський бренд» — образ людини як особистості, професіонала своєї справи, у якому транслюються важливі для спільноти цінності. Маючи персональний бренд, із часом ви сформуєте навколо себе постійну аудиторію. Її учасники будуть поширювати про вас інформацію за принципом «сарафанного радіо», довіра до вас зростатиме. Ви добре відчуєте той момент, коли зможете перейти до етапу монетизації свого персонального бренду.

6 якостей, необхідних для створення персонального бренду

Для створення персонального бренду є чимало можливостей. Але провідну роль гратиме володіння конкретними персональними якостями, які дають можливість почати формування бренду. Ось шість найважливіших:

  • Фаховість
  • Професійна відповідальність
  • Соціальна активність
  • Високі комунікативні навички
  • Професійно-особистісні навички
  • Медійність

Медійність — чи не найважливіший чинник, на цьому треба робити особливий акцент. Адже, якщо про вас не знає широке коло людей, то… вас не існує. Не в буквальному значенні, але для аудиторії — так точно.

Які канали залучити для просування власного бренду вчителя?

Для просування власного бренду вчителю варто експериментувати з різноманітними каналами. Це не короткий шлях, вам треба буде «промацувати» ґрунт та обирати найродючіший для подальшої праці.

Залучення соціальних мереж — обов’язковий етап. Саме там зможете транслювати інформацію з акцентом на вашу соціальну роль вчителя, вибудовувати ефективну комунікацію з потенційними споживачами вашого інтелектуального продукту. Саме вони згодом зможуть монетизувати ваш персональний бренд завдяки купівлі семінарів, курсів, лекцій, консультацій.

Також сучасні експерти наполягають на тому, що для побудови міцного й просунутого бренду вчителя важливо мати власний інтернет-ресурс.

Що можна вважати учительським інтернет-ресурсом?

Це особистий інформаційний простір вчителя, створений інструментами інтернет-технологій для взаємодії між учасниками освітнього процесу. Така інтернет-платформа забезпечить відкритість, доступність, публічність та інтерактивність.

Детальне планування діяльності вашої платформи

Отже, ви твердо вирішили створити власний інтернет-ресурс. Після того як визначились із платформою, час спланувати діяльність платформи.

• Визначіть мету запуску та ведення платформи.

• Оберіть, яку саме інформацію хочете доносити своїм читачам.

• Зрозумійте та відчуйте цільову аудиторію платформи. Потрібно врахувати потенційного читача блогу, його вікові та психологічні особливості.

• Враховуйте специфіку предмета.

• Продумайте наперед контент-план. Чим буде наповнюватися платформа? В які дні? Так потроху опануєте SMM.

Вчительський блог — блискучий інструмент для взаємодії з учнями

Для організації взаємодії учня і вчителя можна залучити величезний набір онлайн-засобів. Зараз дедалі більшу популярність набирає саме блог як інтернет-ресурс для вчителя.

У блога є унікальні переваги:

• Це спосіб самовираження та інструмент співпраці вчителя, дітей та батьків.

• Завдяки блогу вчитель може сконструювати власну професійну особистість.

• Блог спонукає до постійного освоєння нових інструментів викладання.

• Розвиває креативність і творчість.

• Вчить рефлексувати.

Створення блогу: корисні лайфхаки

Швидко та легко створити свій блог можна на платформі Blogger від Google.

Він має низку переваг:

• Безкоштовний. Ви можете зробити понад 100 блогів зі свого акаунту.

• Ви можете самостійно регулювати рекламу, коментарі та необмежену пропускну здатність домену.

• Blogger має великий вибір шаблонів та кольорових гам для оформлення блогу, а також прості й широкі можливості наповнення. Ви можете наповнювати свій блог текстовою інформацією, графіками, презентаціями, відеофайлами, аудіофайлами, опитувальниками.

А ось ще безкоштовні варіанти для створення красивого власного сайту:

ucoz.ua

Wix.com

uk.wordpress.org

Далі справа за наповненням блогу. Вести його треба на регулярній основі, ви маєте постійно бути в полі зору користувачів соцмереж, де промотуватимете свій блог, щоб розширювати аудиторію.

Власний блог — це найдієвіший інструмент для співпраці та формування персонального бренду. Не бійтеся презентувати себе та ділитися своїм досвідом, знаннями з іншими.

І не бійтеся змінюватися! Адже як сказав Марк Твен: «Через 20 років ви будете більше розчаровані тими речами, яких не робили, ніж тими, які зробили».

ТОП-5 вчительських блогів для вашого натхнення

View this post on Instagram

A post shared by Kindergarten Teacher (@asmilingteacher) on Oct 23, 2019 at 6:09pm PDT

View this post on Instagram

A post shared by Art with Jenny K.® (@artwithjennyk) on Apr 16, 2020 at 6:30am PDT

View this post on Instagram

A post shared by Joanne Miller (@headoverheelsforteaching) on Apr 8, 2020 at 3:29pm PDT

View this post on Instagram

A post shared by Chris Kesler 🔬Science Lessons (@keslerscience) on Jul 19, 2019 at 6:29am PDT

View this post on Instagram

A post shared by M A R T I N A C A H I L L (@thehungryteacher8th) on Feb 6, 2020 at 4:39pm PST

Карантин — ідеальний час номінуватися на Global Teacher Prize

Олеся Браташ після участі в «нобелівці» для вчителів — Global Teacher Prize стала справжньою зіркою української освіти. Спробуйте і ви здобути цей неймовірний досвід і реєструйтеся на Global Teacher Prize Ukraine 2020.

Источник: www.osvitoria.media

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *