Руйнуємо стереотипи про навчання: 5 досліджень

Століттями учнів змушували непорушно сидіти на заняттях, а вони сприймають інформацію, буквально пропускаючи її крізь тіло. Вчителі гучно говорили, аби привернути увагу, а це підривало довіру до них. Ми вірили, що діти нудьгують у школі, бо не звикли до праці та занадто хочуть розваг. А виявляється вони нудьгують там, де почуваються непотрібними. Наука дає шанс усе це побачити й — змінити. Ми зібрали матеріали, що руйнують наші стереотипи про навчання. 

Учні мислять… усім тілом: дослідження, що змінює уявлення про ефективне навчання

Наочність у школі — найважливіше? Сучасні діти потребують «картинок»? Ні! Цього замало, переконані дослідники. У тренді — так зване тілесне мислення. І це не про руханки. У початковій школі опановувати правила з мови чи математики учням варто у русі, буквально відчуваючи їх усім тілом. Зробіть так — і шкільна успішність зросте. Зібрали для вас найцікавіші висновки дослідників.

Читати далі

Почуття приналежності до школи покращує оцінки: дослідження

Одним із висновків PISA 2022 стало те, що відчуття приналежності до школи підвищує мотивацію, а завдяки цьому покращує компетенції.  Учні, які відчувають себе потрібними у закладі освіти та є частиною шкільної спільноти, мають вищі бали з математики та читання. Нове дослідження виявило, як на це вплинути.

Читати далі

Авторитарний тон голосу вчителя руйнує довіру дітей: результати дослідження

Як тембр голосу зміцнює довіру, зменшує кількість конфліктів та створює кращі умови для навчання? Як лише за допомогою тону вчитель може налагодити доброзичливу атмосферу в класі? Та як загалом голос учителя впливає на дітей? Переклали для вас неочікувані результати дослідження.

Читати далі

Два міфи про мозок, які шкодять освіті

98% освітян вірять у різні міфи про людський мозок і його роботу. Експерти розвінчують два найпопулярніші нейроміфи і дають поради вчителям, як навчати справді ефективно.

Читати далі

Як зрозуміти власні емоції? Підказка від нейробіологів

Нейробіологи досліджують,  що люди насправді відчувають, коли реагують на мистецтво.  Як митці маніпулюють нашим мозком та провокують нас на сильні емоції?  Звернення до тілесного досвіду, до дитячих спогадів, вміння заздалегідь, натяками налаштувати на потрібні почуття… Навіщо ці секрети знати вчителю? Все, що має яскраве емоційне забарвлення, учень запам’ятовує значно краще за решту інформації. Запустіть фантазію дитини, гру та емоції — і учня важко буде відірвати від навчання. 

Читати далі

Поділитися цією статтею

Источник: www.osvitoria.media

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *