Мультимедійні дошки значно впливають на школи, які вирішили використовувати сучасні технології. Модернізація у порівнянні з традиційним уроком відкриває безмежні можливості для навчання у класі. Але вибір мультимедійної дошки може бути складним завданням, оскільки необхідно розібратися у низці технічних характеристик, особливо у тих, як і кому вони служать.
У цій статті ми пояснимо, на які характеристики слід звернути увагу та чому вони мають значення. Ви також можете відвідати сторінку, де ви зможете купити мультимедійну дошку, а також знайти додаткові цінні відомості про інтерактивні дошки.
Що таке мультимедійна дошка?
Мультимедійна дошка — це важливий крок на шляху спілкування з технічно підкованими учнями. Завдяки миттєвому доступу до мультимедіа, спільній роботі на сенсорному екрані та цифровій гейміфікації, вчителі тепер мають інструменти для залучення сучасних учнів у звичний, актуальний і захоплюючий процес.
Мультимедійна дошка замінює традиційну дошку з крейдою або маркером на великий інтерактивний дисплей, здатний оцифрувати весь процес уроку, від планування до презентації, спільної роботи і перегляду, вікторин та ігор.
Завдяки доступу в Інтернет, підтримці аудіо та відео, функціональності сенсорного екрану та програмному забезпеченню для роботи з цифровими дошками, інтерактивні дошки дозволяють вчителям створювати захоплюючі уроки, які знаходять відгук у всіх типів учнів та підвищують успішність.
Як правильно вибрати мультимедійну дошку
Вибір найкращої мультимедійної дошки для вашого класу залежатиме від різних факторів, таких як бюджет, розмір класу, вік учнів, вимоги до використання та доступна ІТ-підтримка. Але розуміння функціональності та важливості наступних характеристик допоможе вам ухвалити обґрунтоване рішення в рамках цих параметрів.
Можливість підключення дошки через USB-C
USB-C забезпечує вчителям доступ до інтерактивної дошки по одному кабелю для відео, аудіо та живлення. Легкий, реверсивний та здатний передавати дані з блискавичною швидкістю, кабель USB-C замінює безліч громіздких шнурів одним елегантним кабелем, дозволяючи вчителям легко підключати та підтримувати пристрій у повністю зарядженому стані без необхідності використання додаткової розетки.
USB-C не тільки ефективніший, але й є універсальним стандартним роз’ємом для електронних пристроїв, що робить будь-який дисплей з підтримкою USB-C перспективною інвестицією.
Порти вводу/виводу на передній панелі
Вчителям зі старими ноутбуками, які не підтримують USB-C, або тим, хто хоче підключити додаткові пристрої, доведеться скористатися портами вводу/виводу (I/O). Порти розташовані на передній панелі, дуже корисні, оскільки вони дозволяють вчителям безперешкодно підключати пристрої, не порушуючи хід уроку, позбавляючи їх трудомісткої роботи з підключення пристроїв, порти введення/виводу яких розташовані під або за дисплеєм.
Сенсорна технологія
Сенсорна технологія визначає інтерактивний елемент дисплея, замінюючи застарілі (і часто обмежені) навчальні приналежності свіжим цифровим інструментарієм, що дозволяє вчителям створювати цікаві уроки, в яких учні можуть брати активну участь.
Три фактори, на які слід звернути увагу, це ручки мультимедійної дошки, зручність письма і можливість використання сенсорних точок.
Подвійні ручки з незалежною колірною функціональністю більше сприяють жвавій діяльності в класі, уможливлюючи багатобарвне анотування без необхідності активного вибору нового кольору. Це, по суті, замінює два маркери, що використовуються в традиційних класах, тільки чорнило ніколи не закінчується і не залишає вчителя або учня з забрудненими руками та сорочками!
Якість листа також різниться на різних дисплеях. Природний і плавний лист дуже корисний, особливо для молодих учнів, які ще тільки починають писати.
Можливості сенсорних точок – це кількість точок торкання (ручок та пальців), які дисплей може обробляти одночасно. Чим вище це число, тим більше учнів можуть брати участь у захоплюючих спільних заняттях. В даний час дисплеї високого класу можуть обробляти до 33 точок торкання.
Звуковий супровід
Якісний звук дозволяє вчителям повною мірою використовувати освітні переваги мультимедіа в класі, а також є потужним інструментом для привернення уваги учнів, надання уроку енергії та заохочення їхньої участі.
Хоча адекватне звучання залежить від розміру класної кімнати, варто пам’ятати наступні моменти:
Вбудовані колонки позбавлять додаткових кабелів, що особливо корисно в класах з маленькими дітьми. Передні динаміки краще підходять для проеціювання звуку туди, де він необхідний, на відміну динаміків, розташованих за дисплеєм.
Мультимедійні дошки, оснащені сабвуфером, більш вражають, тому що глибокий звук поширюється далі та забезпечує більш захоплюючі відчуття.
Технологія догляду за очима
Мультимедійна дошка з технологією догляду за очима враховують тривалий вплив екрана (що особливо непокоїть батьків в епоху цифрових технологій), пропонуючи апаратні та програмні рішення, які забезпечують здоровіший навчальний процес для учнів.
Фільтри синього світла та технологія захисту від мерехтіння працюють на зменшення кількості хвиль синього світла та мерехтіння екрану відповідно, що, у свою чергу, знижує напругу очей та сонливість, які часто виникають після тривалого використання екрану.
Крім того, хоча покриття антивідблиску широко поширене, воно не обов’язково є стандартним. Обов’язково перевірте це під час вибору інтерактивної дошки, особливо в класах з великими вікнами.
Дистанційне керування дисплеєм
Віддалене керування дисплеями спрощує роль ІТ-підтримки завдяки простому та одночасному керуванню кількома дисплеями, тобто один співробітник з доступом до керування може контролювати всі мультимедійні дошки у школі з будь-якого місця, де є підключення до Інтернету.
Віддалене керування пристроями дозволяє виконувати такі дії, як оновлення програмного забезпечення, трансляція повідомлень, увімкнення/вимкнення живлення та зміна дисплеїв, одночасно у всіх класах, групах (наприклад, тільки в класах старшої школи) або індивідуально, що дозволяє ІТ-підтримці легко відповідати на технічні запити на місці або під час роботи з дому.