Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня

Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня

З грудня бронювання від мобілізації буде доступне лише онлайн через “Дію”. Підприємства мають відповідати трьом критеріям, включаючи зарплату від 20 тис. грн та відсутність податкових боргів.

З 1 грудня в Україні змінюють правила бронювання працівників критично важливих підприємств. Зокрема, бронювання буде онлайн через “Дію”, а саме підприємство має відповідати двом обов’язковим критеріям, а також ще одним на вибір керівника підприємства. Про це повідомив віце-прем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, передає УНН.

“Раніше була опція бронювання через “Дію” та офлайн. З 1 грудня буде лише онлайн, це розв’яже проблему з тривалим опрацюванням документів. Підприємства, які зберегли статус критичності під час аудиту, повинні оновити його до 28 лютого. Бронювати людей зможуть вже з 1 грудня, але бронь працюватиме лише до 28 лютого наступного року”, – повідомив Федоров.

Він наголосив, що нових працівників зможуть бронювати одразу, жодний термін відпрацьовувати не треба.

За новими правилами, щоб бронювати людей, підприємство має відповідати 3-м критерієм: середня зарплата на підприємстві не менше 20 тисяч гривень та відсутність податкових боргів, а третій критерій керівник підприємства обиратиме сам. Це може бути резидентство в Дія.City; 1,5+ млн євро сплачених податків за рік; важливість для національної економіки чи потреб тергромади.

“Для отримання чи підтвердження критичності — збирайте пакет документів, що підтверджує відповідність критеріям, і подавайте до профільного держоргану. Працюєте в енергетиці? До Міненерго. Займаєтесь сільським господарством? До Мінагро. Резидент Дія.City — до Мінцифри. Сплачуєте понад 1,5 млн євро податків за рік, 32+ млн євро надходжень або важливі для національної економіки — до Мінекономіки”, – додав Федоров.

Нагадаємо

Кабмін затвердив оновлені правила бронювання військовозобов’язаних, які діятимуть до 28 лютого 2025 року. Впроваджується електронний обмін даними між реєстрами та нові вимоги до роботодавців щодо звітності.

Источник: www.unn.com.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *