Через пандемію коронавірусу нового типу, що охопила всі країни світу, включаючи й найбільш популярні туристичні регіони, багато хто з нас змушений змінювати свої плани на літній відпочинок. Поїздки на курорти Туреччини, Греції, Єгипту, Іспанії, Італії сьогодні або взагалі неможливі, або пов’язані з безліччю суворих обмежень і серйозних ризиків.
У зв’язку з цим чимало жителів Києва вирішили відвідати визначні пам’ятки нашої країни. Внутрішній туризм у цей період активно набирає оберти. Йдеться як про унікальні природні заповідні зони західних областей України, так і про курортні населені пункти південних регіонів. В обох випадках туристові гарантовані чудові емоції, свіжі враження, оздоровлення та прекрасний відпочинок.
Одним з основних питань під час таких внутрішніх подорожей і ключовою статтею витрат традиційно є харчування. З одного боку, воно повинно бути якісним і безпечним (літня спека вже відчутна), з іншого – максимально економним. Це особливо важливо, якщо заплановано сімейний відпочинок.
Гарним помічником у цьому традиційно стане найбільша торговельна мережа країни – «АТБ». Добре знайомі киянам супермаркети сьогодні відкриті в усіх куточках України: 1123 магазини «АТБ» функціонують у 290 населених пунктах країни, завдяки чому охоплено вже 24 області.
Останніми роками компанія динамічно розширює карту своєї присутності в південному та західному регіонах. Торік прийняли перших покупців близько сотні нових магазинів «АТБ», були підкорені ще дві області – Чернівецька та Закарпатська. Компанія відкриває супермаркети навіть у невеликих туристичних містечках, тому туристи мають можливість у комфортних умовах і без зайвих витрат поповнити свої запаси гарантовано якісними продуктами та товарами першої необхідності.
Для морських курортів України дуже важливо, що в магазинах «АТБ» продукти завжди гарантовано свіжі та якісні. Їх виготовляють, перевозять і зберігають у належних температурних умовах. Компанія «АТБ» володіє солідним власним парком вантажних машин (7 автоколон) і побудувала близько десяти мультитемпературних складських центрів європейського зразка. Це дає можливість контролювати величезний товарообіг і вчасно доставляти продукти в будь-який куточок країни.
Компанія має власний відділ контролю якості, фахівці якого регулярно проводять перевірки. Щомісяця більш тисячі товарів проходять ретельну експертизу в лабораторіях. Продукти тестують, перевіряючи їхні фізико-хімічні й органолептичні характеристики. Завдяки цьому ймовірність потрапляння неякісного товару на полиці магазинів мережі «АТБ» зведено до нуля.
Якщо говорити про подорожі в Карпати, то наявність тут супермаркетів багаторічного лідера вітчизняного ритейлу позбавляє туристів потреби везти з Києва величезний рюкзак з продуктами, ризикуючи при цьому, що вони зіпсуються через спеку. Все найнеобхідніше можна купити, прибувши на місце.
Асортимент кожного з комфортних супермаркетів «АТБ» перевищує 3,5 тисячі найменувань. Приблизно третина з них представлена товарами власних торгових марок. Це означає, що при максимальному рівні якості ціни на таку продукцію можуть бути нижчими на 30–40%, що дає українському туристу реальну можливість відчутно заощаджувати кошти сімейного бюджету.
Слід підкреслити, що цінова політика компанії залишається незмінною вже більш як чверть століття. Вартість продуктів на прилавках добре знайомих майже чотирьом мільйонам постійних клієнтів магазинів торговельної мережі завжди на 10–15% нижча за середньоринкову. Цього досягають не на шкоду якості. Секрет максимально доступних цін в «АТБ» вельми простий – це робота з постачальниками без посередників, системне впровадження інноваційних технологій, динамічне розширення карти присутності, а також оптимізація багатьох бізнес-процесів і, звісно, орієнтування на інтереси та потреби клієнтів. Коли туристи з Києва поїдуть досліджувати свою країну, про них подбають у всіх куточках України.
Раніше “Столичний регіон” писав про те, що в Україні перенесено вступ до військових ВНЗ.
Хочеш дізнаватися новини Києва першим? Підписуйся на телеграм-канал t.me/stolychnyiregion
Источник: www.stolychno.news