Менш ніж третина студентів закладів вищої освіти педагогічних спеціальностей планує у майбутньому працювати вчителями.
Про це повідомили у Міністерстві освіти і науки з посиланням на дані дослідження Центру громадянської просвіти «Альменда».
Також у МОН зазначають, що попередні результати дослідження «Новий український вчитель» демонструють, що на становлення та мотивацію обрати професійний шлях в освіті суттєво впливають: якісна вища педагогічна освіта (78,87%), визнання й оплата додаткових обов’язків (77,27%), чіткий облік робочого часу (73,58%) та якісна інтернатура (62,1%).
Зважаючи на це, Міністерство освіти і науки розпочинає громадське обговорення проєкту Концептуальних засад безперервного професійного зростання педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.
Концептуальні засади визначають державну політику щодо безперервного професійного зростання вчителів і керівників ЗЗСО на 2025–2030 роки.
Зміст документа сформовано на основі аналізу нормативно-правової бази, рекомендацій Організації економічної співпраці та розвитку, а також результатів дослідження «Новий український учитель», проведеного ЮНЕСКО у співпраці з МОН у 2025 році.
Телеграм-каналі Освіта.ua.
Источник: osvita.ua