Михайло Поплавський: факультет ТікТок ламає стереотипи

PR

Відкритий в Університеті культури інноваційний факультет ТікТок, який став новаторським не лише в Україні, а й за її межами, набирає обертів.

Сучасна молодь оцінила нестандартний підхід і з великою цікавістю відвідує заняття провідних практиків-маркетологів, топменеджерів компаній, успішних тіктокерів, креативників, режисерів, хореографів, лідерів ринку медіакомунікацій. Вони показують, наскільки важлива роль соціальних мереж у розвитку бізнесу і як використовувати сучасні медіаінструменти.

Про це Михайло Поплавський повідомив на своїй сторінці в соціальній мережі Інстаграм.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Михайло Поплавський (@poplavskiy_michail)

Разом з Михайлом Поплавським чергове заняття провели український тіктокер, блогер з мільйонною аудиторією (1,6 млн. підписників у ТікТок) Влад Ледбой, засновник першого українського ТікТок дому Top Team House Кирило Кудрявцев та зірковий викладач Університету культури, український режисер театру і кіно Олександр Балабан.

За словами спікерів, щоб стати кращими, потрібно просто бути першими. І цю думку поділяє Михайло Поплавський, який ламає стереотипи і задає тренди в сучасній освіті та шоу-бізнесі.

 «Сьогодні розпочалась інтелектуально-інформаційна революція. Іде «Битва мізків»! Настала епоха, у якій все вирішують талант і час. Бізнес потребує талановитих тіктокерів. ТікТок-бізнес ставить лідерство та управління в центр уваги. Потрібно діяти швидко і рішуче.

ТікТок вимагає інноваційної та організаційної структури. Це вміння організувати безперервний потік творчих ідей з ефективними комунікаціями.

Факультет ТікТок – місце креативних ідей і технологій!

Молодь зі здоровими творчими амбіціями може реалізувати себе по максимуму!

Ідеологія ТікТок – звернення до емоцій людини, а не до раціональності. ТікТок – це емоційний бізнес!» – зазначив Михайло Поплавський і додав, що будь-яка справа має йти від серця й душі. Якщо займаєшся улюбленою справою, викладаєшся на повну, то і успіх прийде обов’язково.

Важливо не боятися експериментувати і постійно вчитися, відкривати в собі нові грані. І це не порожні слова. Адже своїм прикладом Поплавський показує, що можливо все. Він відкрив для себе соціальні мережі не так давно, і за короткий час став лідером, який задає тренди, починаючи від зовнішнього вигляду і закінчуючи контентом. Уже зараз у нього в Інстаграм майже 5 млн підписників, а в ТікТок близько 500 тисяч і 5 млн вподобайок.

Раніше на факультеті ТікТок своїм досвідом зі студентами поділилися зірковий хореограф, викладачка Університету культури Ілона Гвоздьова; студентка Університету культури, українська співачка, актриса, блогер і тіктокер-мільйонник Анна Трінчер (1,8 млн. підписників TikTok); актриса, блогер, зіркова випускниця Університету культури Ірина Кудашова (1,4 млн. підписників TikTok) та інші.

Сама новина про відкриття першого в Україні і світі трендового факультету викликала шалений резонанс, а перше заняття продемонструвало, що сучасні медіаінструменти – невід’ємна частина ведення бізнесу XXI століття.

Источник: osvita.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *