«Хочу у гості до Макса! Чому не можна? Ось же він у ноутбуці!» — вимагає син. «А я сукню, як у Діани» — каже донька. І навіть уві сні шепоче: «А-мін-ка». Маленьких блогерів і те, як знайти їхні ролики у YouTube, знає майже вся малеча. Але які моменти негативно впливають на дитячу психіку?
Чому заборонені теми будуть з’являтися
Бізнес із величезними прибутками (на успішних блогерах батьки заробляють понад $100 тисяч на місяць, за даними ресурсу Socialblade) росте, мов на дріжджах. Перші відео звичайні мами викладали з підписами «Які милі дітки… вперше в житті бачить море… грає у магазині з іграшками, які не можемо купити». Родина Радзінських, у якій зростає найвідоміша у російськомовному сегменті 6-річная блогерка Настя зі 109 млн передплатників, думали, що це буде історія маленьких успіхів хворої дитини — їй ставили ДЦП. Але нині дівчинка бігає, розмовляє і має виразну міміку. Нині правила диктують вже не бажання батьків, а бізнес, клікбейт.
Що загрожує маленьким глядачам:
1. Шок-контент
Батьки думають, що малюки дивляться розпаковування іграшок та поїздки по парках розваг. Але «виїхати» на цьому останні 3 роки не можливо, бо таких відео — море. Тож на перший порах привернути увагу намагаються тим, що шокує. Скажімо, у влога Vlad and Nikita аж 36,5 млн передплатників. Але ці брати стали відомі через інше, три роки тому заборонене через не відповідний контент VladCrazyShow. Мама в образі клоуна-кілера, син «витягує» з тіла гвіздки, а ще шокований малюк, який бачить, як мама їсть шоколад, вибачте, з памперса, але не розуміє, що відбувається. Можна простіше — так і писати «Діти у шоці», як роблять на каналі Nicol Crazy Family (у їхніх проєктів разом 20 млн підписників), також дуже багато відео підписані, що хтось «ПЛАЧЕ» або «діти покарані».
2. Сумнівна дорослість
Super Polina останнім часом утримує 11,5 млн підписників не лише розіграшами призів, а й відео про сонну маму за рулем автівки та різноманітними варіаціями на тему «у 5 років — заміж, з дитсадка — у РАЦС». Що такого? Але ж діти споконвіку грають у «доньки-матері». Якщо це лише одна з розваг, то чому «Зоопарк, гладимо звірів» має 2,5 тисячі переглядів, а «Наречена чи дитина» — 44 млн переглядів? Юні глядачі бачать не гру про родину, а нібито справжню дорослість: для «нареченої» тепер авторитет не мама, а жених, який дарує весільне вбрання та обручку. Збирається заміж і 5-річна Miss Katy (разом з братом 30,8 млн постійних глядачів). У Лайк Насті все вже «вирішено»: «Настя вийшла заміж». Дивно звучить і назва відео 9-річної блогерки з Viki Show «Поцілунок челендж-гра з татом».
Источник: www.osvitoria.media