Чому МАУ відмовляється виплачувати компенсації? Новини Києва

Українська авіакомпанія відхилила 48,3% претензій пасажирів щодо затримки та скасування рейсів та відмовила їм у виплатах.

У 2019 році МАУ проігнорували майже половину звернень клієнтів з претензіями на затримку або скасування рейсів. Про це повідомляють дослідження компанії AirHelp.

Хочеш розуміти, що дійсно відбувається навколо? Підписуйся на телеграм-канал t.me/stolychnyiregion

Виявилось, що український перевізник просто відмовлявся виплачувати необхідну компенсацію пасажирам. AirHelp назвали це у своєму звіті – тактичною хитрістю.

Згідно з регламентом ЄС №261, якщо рейс скасований, затримується більше ніж на три години або пасажиру відмовили у посадці – необхідна фінансова компенсацію, розміром до 600 євро на людину. Компенсація дійсна за умови, що рейс зірваний через вину авіакомпанії.

«Столичний регіон» раніше повідомляв про те, що авіакомпанія Коломойського має мільярдний борг перед державою.

Всі новини Києва в твоєму телефоні! Підписуйся на телеграм-канал t.me/stolychnyiregion

Источник: www.stolychno.news

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *