На Подільсько-Воскресенському мості вішають іржаві ванти (Фото)

На Подільсько-Воскресенському мості у столиці вішають іржаві забраковані ванти.

Вони мають утримувати центральний проліт переправи над руслом Дніпра розміром 344*36 метрів. До сьогоднішнього ранку підняли 24 із 68 вант.

Про це повідомив активіст Віталій Селик на своїй сторінці у соцмережі.

“5 днів тому про початок їх підвішування прозвітував мер Віталій Кличко, зазначивши, що ванти придбали в знаменитої німецької компанії Bridon-Bekaert. Вони нам вже робили ванти для даху Олімпійського та для “скляного” моста. Саме на завод цієї компанії мер Києва їздив у травні 2019 року, аби узгодити закупку цих елементів для Подільського мосту. 

Нагадаю, у жовтні 2018 трапилася курйозна історія. Транспортні чиновники доповіли Кличку, що ванти для Подільського моста, закуплені ще у 2010 році за 14 млн грн(майже $1,7 млн), непридатні для використання. Такий вердикт дав німецький виробник після їх огляду. 

Всі ці 8 років вони пролежали на Трухановому острові під відкритим небом, вкриті перегноєм опалого листя. Кличко на тій нараді поставив вимогу знайти винних. Цікаво, які результати розслідування?) Ми б можливо не дізналися про цю історію, якби її у своєму репортажі не оприлюднив Roman Kravets з УП. 

На початку 2020 року до Києва поступила перша і поки остання партія з 12 нових вант. Це найдовші троси, які мають підвісити під центральною частиною арки. 

Тому я здивувався, коли в репортажі побачив, що на мосту підвісили 19 вант. Математика не сходилася. Я давно слідкую за будівництвом моста і подумав, що пропустив новину про доставку інших вант, які за легендою КМДА затримувалися в дорозі через Коронавірус. 

На всяк випадок я запитав знайомого мостобудівця, коли ж привезли залишок вант. Його відповідь мене шокувала. Виявилося, що зараз підвішують старі троси, забраковані німецьким виробником! 

Для розуміння, ніхто інший, окрім заводу-виробника, не має права ухвалити рішення про можливість експлуатації вант. Все – вони металобрухт!

Не сильно повіривши товаришу(а дарма), я відправився на міст і переконався, що під аркою нині підвішені старі непридатні ванти, а нові досі лежать в трьох упаковках на краю моста. 

Якщо коротко, то на вантах є іржаві сліди, сколи захисного цинкового покриття, грибок, потертості. Більше подробиць залишу в коментарях під фото. Пошкодження намагалися сором’язливо приховати під новою стрейч-плівкою, але не допомогло. 

До чого це може призвести? 

1️⃣ Через початок корозії, ванти прослужать не 100 гарантованих заводом років, а 30-40. 

2️⃣ За словами спеціалістів, вантам не можна довго бути в скрученому стані (а 10 років – це дуууже довго), вони просякнуті спеціальним антикорозійним герметиком(протектор-заповнювач), який з часом дубіє. І якщо вона буде скручена, то він так і задубіє. І коли ванту розвернути, то антикорозійне покриття полопає і вона зсередини стане негерметичною і непридатною до використання. 

Звісно, їх можна буде замінювати по одному, але навіщо тоді зараз робити такий підлий подарунок майбутнім поколінням?

А якщо не встигнуть вчасно прослідкувати і двотонний вант зірветься з іржавої різьби і ввалить з 30-метрової висоти по проїжджаючій машині, чи по автобусу. Як тоді згадуватимуть мера, який поспішав відкрити міст?

Припускаю, що підвішування забракованих вант – це тимчасове рішення, щоб пришвидшити відкриття моста, але навіщо в часи кризи та державної економії витрачати зайві кошти киян на додаткову заміну вант?”, – написав Селик.

На пост відреагував радник міського голови Максим Бахматов:

“Нажаль я не вантовий спеціаліст. І не місто будівник. Ви я бачу спец. Був би вам вдячний якби ви звернулись до прокуратури з доказами і вашою експертизою, щоб посадити в тюрьму порушників, якщо такі є”.

Раніше “Столичний регіон” писав про те, що Зеленський розповів про своє ставлення до Бандери

Хочеш дізнаватися новини Києва першим? Підписуйся на телеграм-канал t.me/stolychnyiregion

Источник: www.stolychno.news

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *