У Києві тривають роботи на мосту-довгобуді. Новини Києва

У Києві показали роботи на мосту-довгобуді – Подільсько-Воскресенському. Відео оприлюднено на сторінці «Кличко – мер» у Facebook.

Подільсько-Воскресенський міст будують з 2003-го року, а документи щодо планів його будівництва датовані ще 1979-м.

Міський голова Києва наголосив, що активні роботи з будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу не припиняються і взимку.

«Після демонтажу верхньої частини тимчасових опор, що утримували арку (іржавих конструкцій, які всі добре пам’ятають) на черзі новий важливий етап – встановлення натяжних тросів, що забезпечуватимуть надійність утримання конструкцій мосту, розрахованих під автомобільне сполучення та лінію метрополітену», – написав Віталій Кличко.

Дізнавайся новини Києва першим! Підписуйся на телеграм-канал t.me/stolychnyiregion

.

Друзі! Активні роботи з будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу не припиняються і взимку. Після демонтажу верхньої частини тимчасових опор, що утримували арку (іржавих конструкцій, які всі добре пам’ятають) на черзі новий важливий етап. – Встановлення натяжних тросів, що забезпечуватимуть надійність утримання конструкцій мосту, розрахованих під автомобільне сполучення та лінію метрополітену. Їх виготовляють в німецькому місті Гельзенкірхен на заводі компанії Bridon-Bekaert – відомого в світі підприємства, що виробляє всі види промислових сталевих тросів. Я був на заводі і ми домовилися про їх закупівлю навесні минулого року. До початку квітня цього року німецьке підприємство повинне поставити 68 гігантських тросів. Першу партію Київ вже отримав. І фахівці розпочинають підготовчі роботи, щоб з травня почати монтаж цих підвісів. Далі повністю демонтують нижню частину тимчасових опор і міст "стане" на своє місце.Хочу зазначити: Подільсько-Воскресенський – найбільший арочний міст у Європі. На ньому облаштують 6 смуг для руху автомобільного транспорту та 2 залізничних колії під майбутнє метро (на нижньому ярусі), прокладуть також трубопровід.Уже майже добудували естакаду на Рибальському півострові, побудовані лівоповоротний з’їзд на вулицю Набережно-Рибальську, естакади на Трухановому острові та в урочищі Горбачиха, міст через річку Десенку. Сьогодні тривають роботи з будівництва заїзду на мостовий перехід з вулиці Набережно-Хрещатицької в районі вулиць Верхній та Нижній Вали, а також ділянки Подільсько-Воскресенського мостового переходу від дамби Русанівських садів до нового шляхопроводу через залізницю на лівому березі. Продовжується будівництво самого шляхопроводу на ділянці від вулиці Центральної Садової до перетину із залізницею.Ми робимо все, щоб наприкінці цього року відкрити автосполучення через Подільсько-Воскресенський. І приступити до активних робіт з будівництва метро.Проектна пропускна спроможність нового мостового переходу становитиме до 60 тисяч авто на добу. Це суттєво розвантажить інші транспортні артерії міста. Сьогодні добова інтенсивність руху автотранспорту п’ятьма мостами через Дніпро в столиці – більше 300 тисяч авто. І в часи пік пропускна спроможність мостів перевищується майже в 3 рази.Подільсько-Воскресенський міст будують з 2003-ого року. А документи щодо планів його будівництва датовані ще 1979 роком.Довжина мостового переходу – більше 10 кілометрів. Підкреслю, місто в повному обсязі фінансує цей проект. На початок цього року на добудову Подільсько-Воскресенського мосту загальна сума, що виділили, становить майже 7 мільярдів гривень. Близько 3 мільярдів плануємо виділити в 2020-му.

Опубліковано Кличко – мер Четвер, 16 січня 2020 р.

Мер столиці уточнив, що троси виготовляють в німецькому місті Гельзенкірхен на заводі компанії Bridon-Bekaert – відомого в світі підприємства, що виробляє всі види промислових сталевих тросів. 

«До початку квітня цього року німецьке підприємство повинне поставити 68 гігантських тросів. Першу партію Київ вже отримав. І фахівці розпочинають підготовчі роботи, щоб з травня почати монтаж цих підвісів. Далі повністю демонтують нижню частину тимчасових опор і міст «стане» на своє місце».

Кличко нагадав: Подільсько-Воскресенський – найбільший арочний міст у Європі. На ньому облаштують 6 смуг для руху автомобільного транспорту та 2 залізничних колії під майбутнє метро (на нижньому ярусі), прокладуть трубопровід.

Наразі добудована естакада на Рибальському півострові, побудовані лівоповоротний з’їзд на вулицю Набережно-Рибальську, естакади на Трухановому острові та в урочищі Горбачиха, міст через річку Десенку.

Тривають роботи з будівництва заїзду на мостовий перехід з вулиці Набережно-Хрещатицької в районі вулиць Верхній та Нижній Вали, а також ділянки Подільсько-Воскресенського мостового переходу від дамби Русанівських садів до нового шляхопроводу через залізницю на лівому березі. Продовжується будівництво самого шляхопроводу на ділянці від вулиці Центральної Садової до перетину із залізницею.

Автосполучення через Подільсько-Воскресенський міст планують відкрити наприкінці 2020-го року і приступити до активних робіт з будівництва метро.

Раніше «Столичний регіон» повідомляв про те, що в Києві велосипедисти мають претензії до «Київавтодору».

Новини Києва та Київщини в твоєму телефоні. Підписуйся на телеграм-канал t.me/stolychnyiregion

Источник: www.stolychno.news

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *