У Києві пройшов завершальний етап всеукраїнського туру проекту Brandfather 2019, мета якого – допомогти розвиватися українському бізнесу та стартапам.
Авторський проект Андрія Федоріва корисний завдяки системному та реалістичному підходу та ґрунтується на 15-річному практичному досвіді власних невдач та успіхів. Доробок Brandfather 2019 не менш важливий і для громадян, адже якість українських брендів впливає на життя кожного.
Хочеш дізнаватися новини Києва першим? Підписуйся на телеграм-канал https://t.me/stolychnyiregion
«Справжній маркетинг змінює бізнес. Сильні бренди змінюють життя споживачів. Бренди змінюють світ», – впевнений Андрій Федорів.
У маркетинговому середовищі всі добре знають його як засновника і CEO Fedoriv Group, креативної інвестиційної компанії, до складу якої входять Fedoriv Agency, FEDORIV Hub, FEDORIV VLOG. А українські споживачі чудово знайомі з його фаховими роботами, адже багато брендів на українському ринку комунікують з покупцями відповідно до його задумів. За останні 10 років серед клієнтів Федоріва були помічені Rozetka, «Нова пошта», Watsons, «Моршинська», Favorit, OLX, «Ощадбанк», «Фокстрот», ICTV, Київський зоопарк, «Укрнафта» тощо.
Серед найбільш відомих робіт останнього часу – відеоролики для платформи Rozetka до 1 вересня: «Охрана – отмєна. Донечка все має до школи, нема проблеми».
Федорів не пророкує тренди, а запускає їх. Те, як розвивається маркетинг в Україні, багато в чому його харизматичний вплив. Він вчить бізнесменів: «Споживачу не потрібні бренди. Споживач потребує хороших продуктів, які правильно брендовані».
«Споживачі стають все більше досвідченими та вибагливими. З кожним днем їхні потреби зростають. Вчорашній успіх сьогодні сприймається як норма», – констатує Федорів.
Наприклад, десять років назад досягненням була наявність туалету на заправці, сьогодні АЗС без запашної кави та якісних хотдогів не має шансів витримати конкуренцію.
У житті сучасної люди немає розподілу на офлайн та онлайн, нові покоління все сприймають цілісно. Особливо, якщо врахувати, що відбувається перехід споживчої влади до покоління Y и Z, людям народженим після 1881 року.
Сучасний споживач не хоче переплачувати за стандартний продукт, адже завжди можна знайти те саме в інтернеті дешевше. Інтернет та соціальні мережі роблять життя прозорим. З одного боку, це – проблема. Нові технології розпізнавання людей загрожують особистій свободі. Наприклад, у Китаї відбувається відцифровка населення. З іншого, будь-який негативний відгук про продукт може вплинути на його продаж. А споживачі схильні просити порад та рекомендацій у спільнот соцмереж. Тому бренди повинні постійно доводити свою унікальність доказами.
Сучасний (навіть пострадянський) споживач уже не хоче підлаштовуватися під систему, а прагне, аби система (продукт, послуга) підлаштовувалися під потреби людей. Глобалізація та діджитилізація прискорюють одна одну. Цикл старіння бізнес-моделі бренда скоротився з 30 років до 30 місяців.
Для того, аби вижити, бренди змушені бути ще більш уважними до бажань покупців – у цьому впевнений Андрій Федорів. І це чудовий підсумок Brandfather 2019 для кожного українського споживача.
«Столичний регіон» раніше повідомляв про перший новорічний парад у столиці.
Хочеш дізнаватися новини Києва першим? Підписуйся на телеграм-канал https://t.me/stolychnyiregion
Источник: www.stolychno.news