Гриневич пропонує додатково консультувати учнів з математики

Гриневич пропонує додатково консультувати учнів з математики

Екс-міністр освіти Лілія Гриневич пропонує запровадити в українських школах систему оплачуваної підтримки слабших учнів через отримання додаткових консультацій з математики. Про це вона написала у своєму Facebook.

За її словами, результати міжнародного дослідження PISA засвідчили факт, що 36% українських учнів взагалі не досягли базового рівня сформованості математичної грамотності.

«Але важливо ці результати не тільки обговорювати, але й на їх основі будувати політику, яка вирішуватиме проблеми. Зокрема, впевнена, що в Україні необхідно запровадити додаткові години, оплачувані з бюджету, для надання консультацій з математики учням, які з тих чи інших причин отримали прогалини в знаннях», – наголошує Гриневич.

Також вона висловила переконання, що в Україні великий вплив на якість освіти має соціальна нерівність.

Зокрема, учні/студенти з низьким соціально-економічним статусом мають у 2-3 рази менші шанси досягти високих показників у навчанні, ніж їхні однолітки з високим статусом.

«Крім того, як показують дані, такі діти частіше пропускають заняття і не мають можливості надолужувати прогалини в знаннях вдома з батьками або з репетитором. А кожна нова тема з математики базується на надбудові попередніх знань. Таким чином дитина, яка почала не встигати, з часом все більше й більше відстає. А вчителеві, зазвичай, не вистачає часу на уроці, щоб приділити особливу увагу таким окремим учням», – зазначає Лілія Гриневич.

Вона повідомила, що у кращих освітніх системах є політика підтримки слабших учнів через отримання додаткових консультацій у школі.

«Це допомагає запобігти випаданню їх з навчального процесу і покращує якість освіти. Зараз є хороша нагода запровадити таку підтримку і в наших школах. Адже триває підготовка Закону «Про загальну середню освіту» до другого читання і є можливість внести відповідну норму до закону. Так, в це доведеться додатково інвестувати з бюджету. Але це дуже важливий інструмент, що допоможе підняти рівень освіти і запобігти втраті освітніх шансів значної частини громадян, яким далі розбудовувати нашу країну», – підкреслила Лілія Гриневич.

Як відомо, нещодавно, міністр освіти Ганна Новосад, коментуючи результати дослідження PISA, також висловила думку щодо необхідності надання можливості дітям, які не зрозуміли якусь тему або пропустили урок, мати індивідуальні заняття з вчителем у школі після занять. За її словами, ці додаткові індивідуальні години мають бути оплачуваними для вчителя.

Источник: osvita.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *