Новий навчальний рік з EU Youth Cinema: Green Deal – до проєкту доєдналися нові країни-партнери

Новий навчальний рік з EU Youth Cinema: Green Deal - до проєкту доєдналися нові країни-партнери

Освітня програма спрямована на вирішення екологічних викликів для молоді, популяризацію екологічних звичок та заохочення до здорового способу життя.

Серед нового у цьому навчальному році – поява нової стримінгової платформи, поповнення добірки сучасних європейських фільмів на тему довкілля та сталого розвитку, а також залучення до проєкту нових країн-партнерів.

Після двох успішних років навчання та підвищення обізнаності молоді з питань екології та сталого розвитку в Австрії, Хорватії, Північній Македонії, Румунії та Словенії, EU Youth Cinema: Green Deal цієї осені розпочне свій другий випуск. Ця новаторська ініціатива ставить сталу Європу в центр своїх унікальних освітніх пропозицій. Завдяки мультикультурному підходу та інноваційній багатомовній стримінговій платформі, якою керує новий партнер проєкту – компанія Cincopa, проєкт робить значний внесок у розуміння та усвідомлення кліматичної стратегії ЄС.

Платформа може похвалитися ретельно відібраною колекцією з понад 50 європейських фільмів, доповненою відвідуванням кінотеатрів, сучасними навчальними матеріалами, семінарами та дискусіями. Цьогорічна освітня програма спрямована, зокрема, на вирішення екологічних викликів для молоді, популяризацію екологічних звичок та заохочення до здорового способу життя.

Другий випуск EU Youth Cinema:Green Deal організовують – Інноваційна Генерація (Україна), LET'S CEE Film Festival (Австрія), EPEKA (Словенія), Go Green (Північна Македонія) та Chapter 4 Communications (Центрально-Східна Європа/Південно-Східна Європа). Проєкт фінансується, насамперед, фондом «Креативна Європа», Федеральним міністерством Австрії з питань клімату, навколишнього середовища, енергетики, мобільності, інновацій і технологій, а також Віденською страховою групою (VIG) з її місцевими брендами – KNIAZHA, KNIAZHA LIFE та USG. Значну підтримку надають Товариство збору аудіовізуальних медіа (VAM) та Cineplexx – ексклюзивний партнер кінотеатрів у 11 країнах і 33 містах.

«Неушкоджене екологічне та соціальне середовище має актуальне значення для повноцінного життя та успішної економічної діяльності. Тому сталий розвиток має бути в інтересах перед прогресуючою зміною клімату. Такі ініціативи, як «Молодіжне кіно ЄС: Зелений курс» роблять важливий внесок у поширення знань і підвищення обізнаності про кліматичну стратегію ЄС. Ми раді підтримати їх, позаяк сталий розвиток також є надважливою частиною нашої бізнес-моделі», – зазначив генеральний директор Vienna Insurance Group Хартвіг Льоґер.

Зважаючи на успіх на початковому етапі, цієї осені проєкт розширюється. До нього доєднуються нові країни-партнери – Україна, Албанія, Боснія і Герцеговина, Греція, Чорногорія, Сербія та Південний Тіроль. Викладачі цих країн матимуть можливість зареєструвати свої класи або молодіжні групи для доступу до кіноплатформи, кінопоказів і використання дидактичних матеріалів національними мовами. Усі освітяни можуть безоплатно зареєструватися на сайті https://youth-cinema.eu/ua, щоб переглядати всю колекцію «зелених» фільмів, зустрічатися з експертами з питань екології та обговорювати нагальні глобальні виклики.

В Україні, яка сьогодні у надважких умовах війни виборює свою незалежність та мужньо чинить опір російському агресору, особливого значення набуває забезпечення освітніми ресурсами, практичними інструментами навчання молодих людей принципам сталого розвитку та підвищення рівня їхньої екологічної свідомості.

«Завдяки цьому проєкту EU Youth Cinema:Green Deal тисячі українських вчителів і школярів отримають доступ до інноваційної європейської платформи, яка значно полегшить здобуття корисних екологічних знань і навичок відповідального споживання. Разом із нашими партнерами ми раді повідомити про початок впровадження в Україні проєкту, який допоможе українській молоді навчатись і брати активну участь у повоєнному відновленні нашої країни, розбудові світових моделей сталого розвитку з урахуванням глобальних і локальних кліматичних змін», – наголосив голова громадської організації «Інноваційна генерація» Володимир Сергеєв.

Окрім перезапуску стримінгової платформи, до програми постійно додаватимуться нові європейські документальні фільми. Кінопрограма також узгоджуватиметься з кампанією ЄС #WaterwiseEU, розпочатою у травні, яка фокусується на водній стійкості та підвищенні обізнаності про важливість води як життєво важливого ресурсу.

У переліку фільмів, зокрема:

"INTO THE ICE" («У лід», 2022). Німецько-данський документальний фільм Ларса Остенфельда, що розповідає про дослідників льодовиків біля Гренландії.

"UNTIL THE LAST DROP" («До останньої краплі», 2023). Польський документальний фільм Еви Еварт показує жахливий стан європейських річок та зусилля активістів, спрямовані на їхній захист.

"LAKE OF APPLES" («Яблучне озеро»). Короткометражний фільм Тамари Котевської та Любомира Стефанова, знятий у співпраці з Програмою розвитку ООН, висвітлює руйнування та відновлення регіональних екосистем у Північній Македонії, Албанії та Греції.

Серед інших фільмів, що заслуговують на увагу: "TIME FOR UTOPIAN IDEAS" (Час утопічних ідей, 2018), "START UP FOR A REASON" («Починай не просто так», 2022), "ACTIVIST," («Активіст») та "LA BUENA VIDA" («Гарне життя», 2015).

Ці фільми та супровідні навчальні матеріали підходять для широкого кола предметів, зокрема, суспільствознавство, географію, біологію, філософію та іноземні мови, що робить їх придатними для різних освітніх рівнів.

Тож EU Youth Cinema: Green Deal пропонує добірку фільмів та мультимедійного контенту, доступних без реєстрації для глобальної аудиторії. Будь-хто та будь-де може переглянути захоплюючі європейські фільми та вирушити у «зелену» подорож, відвідавши сайт www.euyc.green.

Про цей проєкт і інші можливості для українців можна дізнатися детальніше на сайті ГО "Інноваційна генерація".

***

EU Youth Cinema: Green Deal – проєкт із загальною метою, що полягає у створенні сильної європейської спільноти екологічно обізнаних і відповідальних молодих людей, яким відомо про проблеми клімату й які знають, як їм протистояти, започаткований у березні 2022 року та підтриманий програмою «Creative Europe MEDIA» (Програма: Розвиток аудиторії та кіноосвіта) переходить у другий раунд.

Проєкт реалізовується у 12 країнах – Україні, Албанії, Австрії, Боснії та Герцеговині, Хорватії, Греції, Чорногорії, Північній Македонії, Румунії, Сербії, Словенії та Південному Тіролі (Італія) – у формі безоплатних кінопоказів та безоплатних стрімінгів, доповнених дидактичними матеріалами, орієнтованими на студентів та викладачів.

Проєкт діятиме до лютого 2026 року.

Фото надані ГО "Інноваційні технології"

Матеріал розміщено згідно з пунктом 3 статті 9 Закону України №270/96-ВР від 03.07.1996 і Закону України №2849-IX від 31.03.2023 та на підставі рахунку.

п.3 ст.9 Закону України №270/96-ВР від 03.07.1996: Інформаційний, авторський чи редакційний матеріал, в якому привертається увага до конкретної особи чи товару, який формує або підтримує обізнаність та інтерес глядачів (слухачів, читачів, користувачів) щодо цих особи чи товару та який розповсюджується за грошову чи іншу винагороду, повинен ідентифікуватися як реклама з дотриманням вимог цього Закону з використанням слова «реклама».

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *