ПАРТНЕРСЬКИЙ МАТЕРІАЛ Матеріали з позначкою “Спецпроєкт”, “Партнерський матеріал” чи “Актуально” розміщені на комерційній основі. Редакція може не поділяти цю позицію.
Переможці конкурсу “Роби своє з Kurator” / Фото “МХП – Громаді”
Десять переможців конкурсу “Роби своє з Kurator” із Київської, Дніпропетровської, Полтавської та Черкаської областей отримали свої нагороди та розповіли про власні бізнес-ініціативи. Саме ці проєкти, процес їхнього створення та плани щодо масштабування вразили суддів конкурсу.
Зокрема серед переможців є такі ідеї як: “М’ясКо від мами” – медикиня, матір двох воїнів батальйону “Азов”, один з яких загинув від рук ворога, почала готувати та відправляти на фронт продукти. “Готові страви в реторт-пакетах”, які забезпечують військовослужбовців готовими стравами власного виробництва в реторт-пакетах, та “Сімейне кафе”, власник якого військовослужбовець із Київщини й у перші тижні повномасштабного вторгнення надавав допомогу біженцям у приміщенні свого кафе, інформує 24 Канал.
Результати конкурсу “Роби своє з Kurator” / Фото “МХП – Громаді”
Що варто знати про конкурс “Роби своє з Kurator”
Конкурс “Роби своє з Kurator” організований брендом Kurator та Благодійним фондом “МХП – Громаді” для галузі HoReCa (заклади харчування, готелі, кейтеринг). На церемонії нагородження переможці змогли поспілкуватися з професійними шеф-кухарями: співвласником та бренд-шефом мережі ресторанів “НАЖИВО” Олексієм Повторейком і бренд-шефом ресторанно-готельних комплеків Hvoya і Tavel Віталієм Гуралевичем. А ще – прослухали лекцію засновника консалтингової компанії RESTETIKA Андрія Магалецького – про лайфхаки та факапи відкриття закладу.
Грантовий конкурс “Роби своє з Kurator” – це значно більше, ніж просто фінансова підтримка. Це одночасно й розвиток громад, і надійний тил для постраждалого бізнесу, і мотивація для військових та їхніх родин. Я особисто ознайомилася з усіма проєктами-переможцями, і хочу сказати, що всі учасники – сміливці,
– прокоментувала Тетяна Волочай, директорка Благодійного фонду “МХП – Громаді”.
Тетяна Волочай наголосила, що з-поміж них є і волонтери, і військові, і дружини військових, і навіть родини, які втратили рідних.
Попри всі виклики, вони продовжують займатися власною справою, масштабуватися, рухатися вперед і вірити в перемогу. А ми віримо в них і з радістю підтримуємо їхні ініціативи,
– додала директорка Благодійного фонду “МХП – Громаді”.
Загалом у конкурсі взяли участь 86 представників малого та середнього бізнесу, а саме: підприємці-ветерани, внутрішньо переміщені особи, військові, які розвивали бізнес і бізнес яких постраждав від російської агресії. Сумарно організатори виділили 1 мільйон гривень на гранти. Кожен з переможців отримає до 100 тисяч гривень на розвиток власної справи. Завдяки наданим коштам підприємці зможуть започаткувати новий бізнес чи масштабувати або ж релокувати вже наявний.
У конкурсі взяли участь 86 представників малого та середнього бізнесу / Фото “МХП – Громаді”
Переможці конкурсу “Роби своє з Kurator” – це підприємці, які в складні часи не просто працюють, а продовжують шукати можливостей для розвитку. Підтримка від великого бізнесу допоможе їм продовжувати свою справу далі. А це значить, що у громадах буде більше локацій для комфортного проведення часу, нові робочі місця, надходження у місцеві бюджети,
– зазначає Наталія Шадчнєва, керівниця Центру розвитку HoReCa МХП.
За її словами, бренд Kurator уже кілька років є надійним партнером підприємців галузі HoReCa з точки зору продуктів та експертизи. Наталія Шадчнєва наголошує, що тепер це втілилося й у грантову підтримку для бізнесів військових, внутрішньо переміщених осіб та підприємців, чий бізнес постраждав від військових дій. Вона переконана, що спільними зусиллями вдасться досягти успіху і бути надійною опорою для української економіки.
На нагородженні переможцям, окрім грошового призу, вручили дипломи, сертифікати від бренду Kurator на доопрацьовану продукцію, доступ до порталу з експертними матеріалами для галузі HoReCa та квиток Ukraine HoReCa Masters, професійну масштабну подію для обміну досвідом.
Важливо, що на отриманні нагороди та гранту співпраця переможців і організаторів “Роби своє з Kurator” не завершується. Експерти конкурсу будуть підтримувати підприємців та допомагати експертизою у фахових питаннях.
Наша головна ціль зараз – утверджувати українство кожного дня. Одне із завдань нашої команди — формування бізнесової екосистеми МХП, в якій є малі та середні виробники, які між собою взаємодіють і надають одне одному послуги, постачають товари, драйвують нашу економіку та підтримують ЗСУ. Я вдячний учасникам за те, що вони знайшли в собі сили в непростих нинішніх умовах і подались на конкурс, тим самим підтвердивши свою готовність працювати заради майбутньої перемоги,
– зазначив один з членів журі – директор Департаменту корпоративної соціальної відповідальності МХП Павло Мороз.
Директор Департаменту корпоративної соціальної відповідальності МХП Павло Мороз / Фото “МХП – Громаді”
Крім лекцій від фахівців у галузі HoReCa, для конкурсантів організували кулінарний майстер-клас із приготування страв із допрацьованих продуктів Kurator. Під керівництвом професійного шеф-кухаря Романа Маковецького учасники готували курячі мітболи з соусом Марінара та картопляне пюре з трюфелем.
Переможці конкурсу “Роби своє з Kurator”
До вибору проєктів судді конкурсу підходили прискіпливо. Бізнес-ідеї переможців відповідали головним вимогам організаторів конкурсу, а саме: інноваційність, створення нових робочих місць та соціально-економічний ефект для громади. Десятка переможців виглядає так:
Источник: www.24tv.ua