Проєкт “Чернігівуйся” охопив за перший місяць понад 1 мільйон українців

Кількість шанувальників проєкту досягає 10 тисяч. Відомі блогери та лідери громадської думки підтримали ініціативу в Facebook. Національні та регіональні медіа також розповіли про проєкт “Чернігівуйся”.

Цей проєкт створили закохані в Чернігів люди, які тут народились та виросли, живуть і працюють, або просто побували в місті один раз і залишили в ньому частинку свого серця, щоб повертатися знову та знову. Ми хочемо показати красу та душу Чернігівщини, її силу й мудрість, багату й дивовижну історію, що налічує понад тисячу років. Це місто варто відвідати кожному, хто хоче краще знати та розуміти Україну, заряджатися життєвою енергією й отримати море позитивних емоцій, які наповнюють змістом наші будні й дають стимул для нових звершень,
– йдеться на сайті проєкту.

Ідею запропонував український бізнесмен, родом з Чернігівщини, генеральний директор аграрної компанії ІМК та президент асоціації “Український клуб аграрного бізнесу” Алекс Ліссітса.

Його підтримав Міський голова Чернігова Владислав Атрошенко. “Наша мета – привернути увагу українців і, зокрема, киян до Чернігова як до туристичного міста. Бажання створити з Чернігова ідеальне місце для туру вихідного дня виникло давно. Всього 140 км, 1,5–2 години на авто, або ж трохи більше автобусом – і ви у місті, яке оповите історією та любов’ю. Усю красу Чернігова: тисячолітні легенди, вікові традиції, багату культуру, європейську свіжість сучасних вулиць, кафе і ресторанів і, звісно, “інстаграмні місця” – розкриває новий проєкт “Чернігівуйся”. Розвиток регіонального туризму – глобальне завдання в Україні. Їм переймається Державне агентство розвитку туризму. Але й такого роду ініціативи не будуть зайвими. Я впевнений, що за участю бізнесу досягти спільної мети можна скоріше. Регіони нашої країни мають величезний потенціал для розвитку з точку зору галузі гостинності та залучення туристів як українських, так і з-за кордону”, – зазначив Алекс Ліссітса.

Розробку концепції та структури проєкту взяло на себе креативне агентство @Zubarewa sustainability & communication, що спеціалізується на створенні креативних, соціально-значущих програм.

Через наші проєкти ми прагнемо показати їх соціальну роль для людей, міста, країни в цілому. “Чернігівуйся” не виняток – це легкий, повітряний проєкт про любов до України та її історії. Подорожі та яскраві враження, які можна отримати, не виїжджаючи з країни. Його створили зачаровані містом люди, а ми лише допомогли втілити їх пристрасть у життя,
– зазначила Олена Зубарєва, засновниця агентства Zubarewa sustainability & communication.

Автор:

Даша ПтаховськаНовини УкраїниНовини Чернігова

показати всіприховати

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

Источник: www.24tv.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *