Сім навичок, необхідних для життя у ХХІ столітті

PR

В інформаційну епоху класичне навчання в університетах та просиджування в офісі з ранку до вечора поступово витісняються різними онлайн-курсами, тренінгами та віддаленою роботою, наприклад, в IT (https://anywhere.epam.com/en). Для досягнення своїх цілей і загалом комфортного життя у ХХІ столітті потрібно мати ряд важливих навичок.

1. Уміння адаптуватись. Сучасний світ стрімко змінюється майже щороку. Тому чим раніше ти навчишся пристосовуватись до змін, тим простішим і комфортнішим буде твоє життя. Уміння, зв’язки та знання, які ще вчора мали значення, сьогодні можуть втратити свою актуальність. Більшість передових компаній шукає саме таких співробітників – фахівців, які вміють швидко реагувати на зміни та підлаштовуватись під них для досягнення поставлених цілей.

2. Гнучкість у навчанні. Знання у ХХІ столітті, безумовно, важливі. Але потрібно ще й уміти правильно навчатись, обов’язково використовуючи отриману теоретичну інформацію на практиці. Наприклад, для того, щоб бути бажаним спеціалістом – скажімо, тестувальником програмного забезпечення (https://anywhere.epam.com/en/freelance-remote-qa-engineer-functional-jobs) – для багатьох авторитетних компаній, необхідно за потреби вміти оперативно здобувати нові знання та швидко адаптувати вже знайому інформацію до сучасних реалій.

3. Розвиток емоційного інтелекту. Люди з розвиненим емоційним інтелектом більш чуйні та краще усвідомлюють, що їм потрібно і навіщо. Таким фахівцям набагато простіше знаходити спільну мову з колегами. Розвинений емоційний інтелект дозволяє людині досягати багатьох важливих цілей:

  • будувати здорові взаємини у різних сферах життя;
  • краще розуміти мотиви і вчинки людей навколо;
  • передбачати реакцію близьких і сторонніх людей для своєчасної корекції власних дій, попередження конфліктних ситуацій тощо.

У ХХІ столітті дедалі популярнішими стають численні сфери діяльності, де потрібен емоційний інтелект. Зважаючи на те, що наразі комп’ютери не здатні опанувати цю гнучку навичку, люди з високими комунікативними здібностями та вмінням керувати своїми емоціями є завжди бажаними співробітниками в компаніях.

4. Винахідливість. Ця навичка стає у пригоді не лише для вигадування нового пристрою чи здійснення наукового відкриття, а й для швидкого вирішення проблем, уникнення конфліктів та пошуку нових способів удосконалення старої системи. У сучасному світі цінують людей, які вміють нестандартно вирішувати проблеми в компанії, допомагаючи досягненню її пріоритетних цілей.

5. Здатність фільтрувати інформацію. У ХХІ столітті вміння перевіряти і критично оцінювати отримані відомості дає людині змогу успішно розвиватись на соціальному рівні. Тож для перспективної кар’єри тобі варто навчитися виділяти з-поміж інформаційного «шуму» цінну й достовірну інформацію.

6. Вміння працювати із сучасними ЗМІ. У наш час блоги, веб сайти та соціальні мережі є повноцінними засобами масової інформації. Віртуальний простір можна використовувати не лише для спілкування та розваг, а й для ділових цілей. Тож необхідно розібратись із нюансами сучасних ЗМІ, щоб бути на одній хвилі зі світовими компаніями та відомими брендами.

7. Ініціативність. Уміння ставити перед собою цілі, планувати процес їх досягнення від початку і до кінця не можливе без наполегливості та ініціативності. Керівник QA (https://anywhere.epam.com/en/freelance-remote-manual-testing-jobs), начальник відділу передової компанії та інший солідний фахівець навряд чи досягнув би успіхів у своїй сфері, якби працював лише за вказаною схемою і не пропонував жодних нестандартних ідей та рішень.

Источник: osvita.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *