У МОН надали алгоритми дій для відновлення обслуговування через органи Казначейства у разі перебування на тимчасово окупованій території та відсутності посадових осіб із правом підпису фінансових документів або відсутності ключів електронного цифрового підпису.
Так, у разі відсутності посадових осіб із правом першого / другого підпису фінансових документів необхідно призначити нових посадових осіб (керівник, бухгалтер).
У разі відсутності ключів електронного цифрового підпису (під‘єднання до системи дистанційного обслуговування) необхідно створити копії наявних баз даних або узагальнити паперові носії, які містять необхідну в подальшому первинну бухгалтерську інформацію.
Далі алгоритми передбачають звернення до органу Казначейства на підконтрольній українській владі території щодо здійснення розрахунково-касового обслуговування та надання необхідних документів.
Після цього необхідно згенерувати ключі електронного цифрового підпису для нових посадових осіб в органах Казначейства на підконтрольній українській владі території.
Наступним кроком має бути налаштувати під‘єднання до системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» та відновлення роботи.
У Міністерстві освіти наголосили, що протягом часу, необхідного для оформлення ключів ЕЦП, документи для оплати можна надавати до органів Казначейства на паперових носіях.
Источник: osvita.ua