У школах посилюють увагу до психологічного комфорту дітей

В українських школах почали приділяти більше уваги психологічному комфорту дітей та розробляти власні антибулінгові політики.

Про це повідомив директор департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти Юрій Вергун у ході вебінару «Що нового в інституційному аудиті шкіл».

За його словами, за результатами інституційних аудитів у закладах загальної середньої освіти можна виокремити низку позитивних тенденцій.

Окрім вищезазначених, це і те, що вчителі планують свою викладацьку роботу та адаптують навчальні програми до особливостей конкретних класів, підвищують увагу до формування в учнів ключових компетентностей і наскрізних умінь.

Також значно зріс рівень використання педагогами цифрових технологій в освітньому процесі.

Источник: osvita.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *