На початку навчання учителі мають виявити рівень оволодіння учнями програмовим матеріалом за минулий рік.
Про це йдеться в методичних рекомендаціях щодо організації освітнього процесу, наданих МОН.
Зокрема, педагогам рекомендують виявити рівень опанування учнями навчального матеріалу, яким діти оволодівали в умовах воєнного часу самостійно або дистанційно.
«Це дозволить з’ясувати навченість учнів, їхню готовність до засвоєння нового змісту, а також допоможе визначити оптимальні умови для планування й організації подальшого освітнього процесу», – зазначають в Міністерстві освіти.
Також учителям потрібно визначити необхідність організації традиційного повторення вивченого матеріалу за минулий рік та запровадити «коригуюче навчання».
У Міністерстві освіти наголошують, що в календарно-тематичному плануванні необхідно визначити достатню кількість навчального часу для повторення і проведення діагностування результатів навчання за попередній рік.
«Спосіб діагностування залишкових результатів навчання вчитель обирає самостійно. Результати діагностування не підлягають обліку і не враховуються під час оцінювання за перший семестр», – підкреслили в Міносвіти.
Источник: osvita.ua