Робота з підручниками: як уникнути ретравматизації учнів

У передмові психолог зазначила, що деякий контент у підручниках спричиняє стрес у дітей.

«Минулого навчального року до мене часто зверталися родини й учителі учнів молодшої школи. Під час читання деяких текстів у дітей ставалися напади тривоги, істерики й панічні атаки. Після цього я вирішила проаналізувати навчальну літературу й зробити примітки до підручників, щоб учителі могли одразу бачити, у чому варто бути обережними, а де краще в опрацюванні текстів чи в додаткових завданнях змінити акценти, щоб уникати стигматизації, і запропонувала те, що може допомогти дітям та дорослим уникнути ретравмування», – прокоментувала Світлана Ройз.

Усі підручники були видані до повномасштабного вторгнення і не враховують певні чутливі моменти. Але на уроках вчителі можуть коригувати програму за потреби: замінювати якийсь текст, не пропонувати певне завдання, трансформувати запитання до обговорення тощо.

Окрім цього, порадами можуть користуватися видавці й автори, які зараз працюють над новими підручниками. Ці рекомендації створювалися з повагою й підтримкою для дітей і дорослих. Вони допоможуть створити такі підручники, які відповідатимуть потребам різних груп учнів і сприятимуть якісному освітньому процесу.

ЗАВАНТАЖИТИ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Источник: osvita.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *