Міністерство освіти і науки запускає іміджеву комунікаційну кампанію, метою якої є зміна ставлення підлітків та дорослих до професійної освіти.
Кампанія «Все працює завдяки нам» містить 8 історій молодих випускників профтехів, які розповідають про свій шлях до професії, її цінність та значення.
За словами міністра освіти і науки Сергія Шкарлета, саме руками випускників профтехів будуть відбудовані мости на півдні та сході України, вироблені деталі для заводів на Донбасі та проведено інтернет у відбудовані квартири.
«Країна дуже потребує фахівців робітничих професій, адже це той тил, який допомагає боротися зі злом та перемагати його», – зазначає міністр.
Серед матеріалів кампанії: головне промовідео, яке транслюватиметься на телебаченні, та 8 деталізованих відео з історіями героїв. Також будуть розміщені сітілайти та борди у найбільших містах України.
Важливою складовою кампанії «Все працює завдяки нам» стане діджитал-реклама, яку запустять у ютубі, інстаграмі та фейсбуці.
Окремим напрямом проєкту стане інфлюенс-маркетинг, тобто промокампанія на сторінках у соціальних мережах блогерів та інфлюенсерів.
Також кампанія дає можливість кожному робітнику приєднатися і нагадати про важливість своєї роботи. Для цього було створено конструктор етикеток: він дозволяє будь-кому розробити персоналізований стікер, який можна клеїти на свої вироби і таким чином сповіщати, що це працює завдяки робітнику, а не само собою.
профтехосвіта
Источник: osvita.ua