Український бренд РябChick (Chick&Go) став переможцем World Food Innovation Awards у Лондоні

ПАРТНЕРСЬКИЙ МАТЕРІАЛ Матеріали з позначкою “Спецпроєкт”, “Партнерський матеріал” чи “Актуально” розміщені на комерційній основі. Редакція може не поділяти цю позицію.

Бренд РябChick переміг у World Food Innovation Awards / РябChick

У Лондоні на виставці The International Food & Drink Event (IFE) відбулось оголошення переможців однієї з найпрестижніших премій у галузі харчової промисловості World Food Innovation Awards 2024.

Бренд сушених курячих слайсів, який був створений для українців під брендом РябChick, а для європейських споживачів адаптований під назвою Chick&Go, став переможцем категорії Найкращий м’ясний/курячий продукт (Best Meat/Poultry Product).

РябChick отримав престижну премію у галузі харчової промисловості

“Снеки – категорія, в якій МХП підтверджує свою місію годувати людей і давати їм можливість поїсти в будь-якій ситуації. Цей готовий до споживання продукт – наш найшвидший зв’язок зі споживачем, якому, щоб перекусити, не треба навіть гріти їжу чи сервірувати стіл. І наша відповідь на зростання популярності finger food у світі, адже категорію снеків, зокрема м’ясних, ми розвиваємо не лише в Україні”, – зазначає Олег Шмуляєв, заступник голови правління МХП з маркетингу.

Ситний перекус для тих, хто постійно в русі / Фото РябChick

За його словами, перемога бренду Chick&Go, який в Україні знають як РябChick, на одній з найпрестижніших премій у галузі харчової промисловості – доказ, що команда рухається у правильному напрямку. А ще – результат ефективної та злагодженої роботи.

Бренд РябChick відомий закордоном як Chick&Go / Фото РябChick

Знаючи, як побудоване наше виробництво, якими принципами якості й безпечності ми послуговуємося, які підходи в маркетингу використовуємо, я не здивований, що журі гідно оцінили наш бренд снеків. І це лише початок, адже ми маємо багато ідей та амбіцій щодо створення нових продуктів і розвитку категорій, які даватимуть МХП можливість змагатися за любов споживачів з компаніями світового рівня,
– додає Олег Шмуляєв.

Номінантами World Food Innovation Awards 2024 стали учасники з понад 80 компаній, які боролися за перемогу у 23 категоріях. Усі бренди мали продемонструвати, яким чином змінюють майбутнє харчових технологій.

Враховуючи інноваційність у підході до виробництва, ретельний вибір інгредієнтів і креативний підхід до маркетингу, бренд Chick&Go був високо оцінений експертами ще на попередньому етапі, адже потрапив у шортліст у двох категоріях:

  • Найкращий снек (Best Snack Product);
  • Найкращий м’ясний/курячий продукт (Best Meat/Poultry Product).

Сушені курячі слайси РябChick активно завойовують любов споживачів в Україні та поза її межами: вони втамовують голод й забезпечують організм білком. Головний інгредієнт слайсів – найдієтичніша частина курки – філе, тож вони містять до 81 відсотка білка. У виробництві не використовується фритюр, слайси сушаться, а не смажаться.

Це чудовий ситний перекус для тих, хто постійно в русі й дбає про себе. Їх зручно брати з собою на роботу, навчання, подорожі, походи та тренування. РябChick – ідеальний перекус, який ефективно рятує, коли потрібне підкріплення.

Источник: www.24tv.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *