Настільні ігри вже давно стали не лише корисним дозвіллям, але й ефективним інструментом навчання у школі. Рольові ігри, блукалки, вікторини чи карткові — вони занурюють дітей в азартну пригоду і допомагають розвивати м’які навички та різні компетентності. Створити власну гру не так і складно: педагоги-експерти склали покрокову інструкцію, щоб кожен вчитель проявив свої суперсили у навчальних настільних іграх.
- карткові — містять набори карток із завданнями;
- блукалки — складаються з ігрового поля, фішок та кубика;
- рольові ігри — учасники яких беруть на себе якусь роль
- імітаційні ігри — такі ігри імітують реальні явища
- вікторини — ігри, суть яких полягає у відповідях на запитання з різних галузей знань
6. Розробіть правила гри:
- Визначте кількість гравців (гра на одного, двох, на групу до 6 осіб, на групу понад 6 осіб);
- Час впродовж якого триватиме гра — залежить від мети, жанру гри, правил і поділяється на ігри:
– до 15 хвилин – дуже швидка гра;
– 15-30 хвилин – швидка;
– півгодини-година – середня;
– година-півтори – довга;
– понад півтори години – дуже довга. - Визначте спосіб взаємодії між гравцями під час гри:
а) конфлікт – гравці грають одне проти одного. Переможець тільки один;
б) конкуренція – гравці конкурують одне з одним, але у них схожі цілі. Переможець один, але гравці грають проти гри;
в)співробітництво – гравці проти гри, жодної конкуренції. Перемогти можуть тільки всі разом.
7. Визначте, якою буде мотивація для гравців, щоб виграти. Продумайте, яким буде завершення гри і скільки буде переможців.
8. На основі цього потрібно підібрати конкретні механіки і механізми, які ви застосуєте в грі. Надалі ці механіки доведеться як слід випробувати з гравцями. Пам’ятайте, що одні ігри є легкими та швидкими, мають прості механізми й правила, а інші навпаки – складними і довготривалими. Розпочавши розробку гри дайте відповіді на ці головні запитання, бо без них буде складно рухатись далі.
9. Розробіть перший прототип гри.
10. Перевірте основні цілі та структуру гри, а для цього треба створити та протестувати реальний прототип гри та написати правила. Це потрібно, щоб переконатись, чи ваша концепція працює.
11. Внесіть корективи у правила гри та в макет ігрових карток, ігрового поля після перших випробувань.
12. Остаточно протестуйте гру та створіть фінальний макет.
Ця стаття підготовлена в рамках проєкту «Програма сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні. Зміст статті є винятковою відповідальністю Pact та його партнерів і не обов’язково відображає погляди Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) або уряду США.
Источник: www.osvitoria.media