Як розробити настільну гру

Настільні ігри вже давно стали не лише корисним дозвіллям, але й ефективним інструментом навчання у школі. Рольові ігри, блукалки, вікторини чи карткові — вони занурюють дітей в азартну пригоду і допомагають розвивати м’які навички та різні компетентності. Створити власну гру не так і складно: педагоги-експерти склали покрокову інструкцію, щоб кожен вчитель проявив свої суперсили у навчальних настільних іграх.

  • Ідея. Варто конкретизувати, яку саме тему буде розкрито у грі.
  • Мета гри. За допомогою настільної гри можна не тільки розважитись, а й сформувати конкретні навички та вміння, які сприятимуть творчості, креативу, самостійності тощо.
  • Цільова група для вашої гри. Пам’ятайте, що вік гравців та їхні зацікавлення впливають, як на правила, так і на дизайн.
  • Визначте механіку гри: який принцип рухає гру? Що гравцям робити, коли вони здобувають перемоги або зазнають невдач. Для додаткової мотивації можуть також використовуватися бали, значки або інші ігрові елементи.
  • Оберіть вид гри або принцип, що буде в основі її механіки:
    • карткові — містять набори карток із завданнями;
    • блукалки — складаються з ігрового поля, фішок та кубика;
    • рольові ігри — учасники яких беруть на себе якусь роль
    • імітаційні ігри — такі ігри імітують реальні явища
    • вікторини — ігри, суть яких полягає у відповідях на запитання з різних галузей знань

    6. Розробіть правила гри:

    • Визначте кількість гравців (гра на одного, двох, на групу до 6 осіб, на групу понад 6 осіб);
    • Час впродовж якого триватиме гра — залежить від мети, жанру гри, правил і поділяється на ігри:
      – до 15 хвилин – дуже швидка гра;
      – 15-30 хвилин – швидка;
      – півгодини-година – середня;
      – година-півтори – довга;
      – понад півтори години – дуже довга.
    • Визначте спосіб взаємодії між гравцями під час гри:
      а) конфлікт – гравці грають одне проти одного. Переможець тільки один;
      б) конкуренція – гравці конкурують одне з одним, але у них схожі цілі. Переможець один, але гравці грають проти гри;
      в)співробітництво – гравці проти гри, жодної конкуренції. Перемогти можуть тільки всі разом.

    7. Визначте, якою буде мотивація для гравців, щоб виграти. Продумайте, яким буде завершення гри і скільки буде переможців.

    8. На основі цього потрібно підібрати конкретні механіки і механізми, які ви застосуєте в грі. Надалі ці механіки доведеться як слід випробувати з гравцями. Пам’ятайте, що одні ігри є легкими та швидкими, мають прості механізми й правила, а інші навпаки – складними і довготривалими. Розпочавши розробку гри дайте відповіді на ці головні запитання, бо без них буде складно рухатись далі.

    9. Розробіть перший прототип гри.

    10. Перевірте основні цілі та структуру гри, а для цього треба створити та протестувати реальний прототип гри та написати правила. Це потрібно, щоб переконатись, чи ваша концепція працює.

    11. Внесіть корективи у правила гри та в макет ігрових карток, ігрового поля після перших випробувань.

    12. Остаточно протестуйте гру та створіть фінальний макет.

    Ця стаття підготовлена в рамках проєкту «Програма сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні. Зміст статті є винятковою відповідальністю Pact та його партнерів і не обов’язково відображає погляди Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) або уряду США.

    Источник: www.osvitoria.media

    No votes yet.
    Please wait...

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *