Що таке таргетинг і яких знань вимагає професія таргетолога

Відтоді як бізнес остаточно перейшов у віртуальний простір, з’явилася потреба у його цільовому спрямуванні до потенційного споживача. Це і є таргетинг — пошук цільової аудиторії та ефективна комунікація із нею. Ефективний таргет — це такий, що продає, зацікавлює та прив’язує клієнта до компанії або продукту. Щоб створити саме такий контент, необхідно опанувати різнобічні знання та навички. У цьому може допомогти онлайн-курс таргетолога від академії інтернет-маркетингу Webpromoexperts.

Що таке таргетинг і яких знань вимагає професія таргетолога

Професія, з якою не занудьгуєш!

Таргетологами стають люди з креативним мисленням та амбітним темпераментом. Робота вимагає постійного самовдосконалення та безперервної аналітики. Таргетолог — це дизайнер, IT-спеціаліст, психолог, фінансист і менеджер в одній особі. Він вивчає споживчий ринок, визначає психотип потенційного покупця, шукає дієві методи комунікації з ним, продукує контент та оцінює ефективність проведених маркетингових заходів.

Щоб впоратися з такими різноманітними задачами, спеціаліст повинен володіти знаннями за такими напрямами:

  1. Маркетинговий аналіз — охоплює дослідження конкурентів, насиченості ринку та вільної ніші, цільової аудиторії. Основна увага має приділятися саме потенційним споживачам — їх демографічним, географічним особливостям, потребам та інтересам.
  2. Розробка рекламної стратегії — формування графіку рекламних публікацій та налаштування основних параметрів щодо трафіку, лідів, залучення.
  3. Генерування рекламного контенту — створення ідей та розробка технічних завдань для дизайнерів на основі інформації, зібраної під час проведення маркетингового аналізу.
  4. Аналіз ефективності рекламної кампанії — запуск тестової реклами та оцінка її результативності за ключовими параметрами з подальшим оперативним коригуванням заходів.
  5. Формування фінансового плану кампанії — планування бюджету маркетингової стратегії на основі аналізу відповідних метрик, зокрема CTR, CPC, CPM.
  6. Поточна оптимізація рекламного контенту — оперативний аналіз показників просування, оцінка реакції ЦА, тестування нових ідей, охоплення інших сегментів ринку, виконання встановлених КРІ.
  7. Розуміння інструментів сервісів вебаналітики — використання вебможливостей для оцінки продуктивності оголошень, звернень, аналізу різноманітних кількісних і якісних індикаторів ефективності просування.

  8. Застосування принципів ретаргетингу — комплексна оцінка поведінки споживачів під час показу контекстної реклами, технічно прив’язаної до роботи офіційного сайту.

  9. Проведення A/B-тестування — методика для оцінки конверсії за різними параметрами, оцінки нововведень.

  10. Знання алгоритмів роботи різних соцмереж та комерційних майданчиків в інтернеті — для оптимізації рекламної кампанії та контенту з метою підвищення якості відгуків та збільшення продажів.

  11. Принципи маркетингу та його основні інструменти та індикатори — для системної та економічно ефективної роботи.

  12. Графічний дизайн та копірайтинг — для розуміння основних патернів створення контенту і коректної постановки ТЗ дизайнерам та авторам.

Людині, яка обирає професію таргетолога, бажано розвивати у собі комунікабельність, відповідальність, багатозадачність та стресостійкість. Для досягнення успіху в цій сфері таргетолог-початківець повинен мати аналітичне мислення, надійну мотивацію і цікавість до всього нового.

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *