Повторюємо частини мови: систематизація знань у 4 класі

Проєкт «Розвиток дитини» пропонує батькам та вчителям початкових класів систему завдань, яка в невимушеній формі сприятиме систематизації в дітей 9– 10 років знань про самостійні та службові частини мови, усвідомленню взаємозв’язків між цими частинами мови.

Зошит складається з 26 оригінальних цікавих завдань, спрямованих на узагальнення та повторення знань дитини про самостійні та службові частини мови, а також удосконалення орфографічних та пунктуаційних умінь і навичок.

Реалізація програми розрахована на 7–9 днів, причому за день рекомендовано виконувати 3–4 завдання. Послідовне виконання завдань допоможе дитині вдосконалити вміння розрізняти частини мови, а також визначати їхню роль у словосполученні та реченні.

Виконуючи їх впродовж тижня, діти будуть розвивати вміння доречно вживати частини мови в усному й писемному мовленні, аналізувати, зіставляти, систематизувати мовні явища, удосконалюватимуть навички грамотного письма.

Завдання робочого зошита подаються з помірним рівнем ускладнення: від найпростішого до найскладнішого, що дає змогу оцінити рівень сформованості вмінь і навичок дитини, виявити наявні прогалини та сприяти їх усуненню.

Розпочинати роботу над зошитом можна у будь-який час. При виконанні завдань варто орієнтуватися на темп навчання дитини, її інтерес до теми й особисті досягнення.

Якщо необхідно, термін роботи над завданнями зошита можна скоротити або збільшити. Важливо не перевантажувати дитину: стежити за дотриманням режиму її праці й відпочинку та чергуванням різних видів діяльності. Якщо дитині важко виконувати запропонований на день обсяг завдань, доцільно зменшити їхню кількість до 2-х.

Якщо під час виконання завдань дитина стикається зі значними труднощами, проаналізуйте, над якою темою потрібно попрацювати, щоб їх усунути, та перейдіть до простіших тем «Іменник як частина мови», «Вивчаємо прикметник», «Вивчаємо дієслово», «Службові частини мови».

Після виконання завдань робочого зошита ви можете нагородити дитину спеціальним дипломом, який стане відзнакою за старанне і вправне виконання завдань та підтвердить набуття таких необхідних для подальшого навчання поведінкових навичок, як старанність, охайність і самодисципліна.

ПЕРЕЙТИ ДО ЗОШИТА

розвиток дитини

Источник: osvita.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *